Antera
Donateur
Er zijn ook nog wat andere probleempjes waar ik mee bezig moet. De centrale deurvergrendeling doet het soms wel en soms niet. Dit komt door de bedrading in de deur aan bestuurderszijde. De deur hard dicht gooien helpt meestal wel. Mijn AB (Af fabriek) werkt al jaren niet meer. Ik wil daar nog eens een nieuwe voor bestellen, maar weet niet of het probleem dat opgelost is. In 2014 ben ik er eens mee naar de dealer geweest maar deze wisten het ook niet, beetje zonde van het geld. Wel raar dat ze de AB zelf niet getest hebben. Het gaat hier om een 433Mhz AB. Ik zag dat deze via internet voor een redelijke prijs te koop zijn (c.a. 20 tientjes tegenover de dealer prijs van 150 euro). Maar dat is een klapsleutel en kan ik de "oude" baard niet overzetten. Dus moet deze ook geslepen worden, maar dat zijn de koste niet. Tevens wil ik nog een nieuwe "chip" voor de startonderbreker, dit is een glazen dingetje, die helaas wel geprogrammeerd moet worden via een (goede) sleutelboer. Ik ben namelijk de (glas)chip kwijt geraakt van mijn reserve sleutel. Die is er ooit uitgevallen en heb ik nooit meer terug gevonden, want ja. Ik weet niet waar het er is uit gevallen..
demonteren je sloten, maak ze open en soldeer even al je soldeerpunten ervan. grote kans dat het opgelost is