Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG- 7 Automaat Xenon PDC

MarkN

Actief lid
Ik moet nog op zoek naar een setje velgen met winterbanden, heb ik het goed dat dit de juiste maat is?

Bijlagen

• $_86 (1).jpg
    $_86 (1).jpg
    72 KB · Weergaven: 21

hemi24

Forumguru
Inderdaad, voor 15 inch (bandenmaat 195/65R15) is dat de juiste velg.

Bij 205/55R16 heb je dan een velg met ET50 nodig.

In de kennisbank staat wel een document met alle velg- en bandenmaten voor de verschillende modellen.

MarkN

Actief lid
Ik had al even zitten neuzen maar zag meer velg kreten dus dan maar even vragen toch?

Velgen zijn compleet met winterband dus die gaan we dan vrijdag maar eens ophalen. Het zou toch nog eens slecht weer worden :D

Bedankt @hemi24

MarkN

Actief lid
Kan iemand mij vertellen waar ik dit aangegeven stekkertje moet aansluiten?
Heb de trekhaak er onder geknutseld, kabelboompje gelegd, in de zekeringenkast aangesloten en op de canbus maar dit stekkertje ik kom er maar niet achter........ In de handleiding staat alleen, multistekker 'M' in het kastje 'M' steken en dat ding ergens achter de bekleding wegwerken.....

Maar waar moet dan stekker option PDC in?

Alles werkt, raw/rem/verlichting de hele sjebeng doet het, alleen zo gauw als ik de 13 polige stekker aansluit is het een constante piep (pdc waarschijnlijk)

Bijlagen

• 2024-08-07 18_13_27-SK017D1.png
    2024-08-07 18_13_27-SK017D1.png
    225,6 KB · Weergaven: 8
  • 2024-08-07 18_18_59-SK017D1.png
    2024-08-07 18_18_59-SK017D1.png
    224,8 KB · Weergaven: 9

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Er zal aan de bestuurderskant van de kofferruimte achter de bekleding een aansluiting te vinden zijn voor dat stekkertje.
Misschien moet dan de boordcomputer nog 'verteld worden' dat er nu een trekhaak onder zit.
Dat was bij de Fabia ll ook zo.

hemi24

Forumguru
Er moet gecodeerd worden, dat staat in diezelfde handleiding op de laatste pagina(‘s)…!
Zolang dat niet is gedaan, zullen de parkeersensoren niet automatisch uitschakelen.
Het bewuste stekkertje hoeft alleen aangesloten te worden in het geval je auto naderhand met (niet originele) parkeersensoren is uitgerust.

MarkN

Actief lid
Het bewuste stekkertje hoeft alleen aangesloten te worden in het geval je auto naderhand met (niet originele) parkeersensoren is uitgerust.

Ah, dankjewel. Als ze dat nou in het kader erbij zouden zetten dan was dat ook duidelijk.
Coderen gaat nog gebeuren alleen de man is nog op vakantie.

Dankjewel.

Bovenaan Onderaan