Skoda Octavia Combi 2.0 V/RS

Rem82sch

Senior Member
Ik heb de auto is ook voorzien van een Pioneer AVH 8400 BT
Met natuurlijk een Skoda achtergrond.
image.jpg

Rem82sch

Senior Member
Aangezien het privacy glass alleeen niet alles is,
heb ik de auto ook voorzien van een complete set Sonniboy's
M'n kleine man op de achterbank ervaart ze als zeer fijn.

Canon-Eye

Forumguru
Aangezien het privacy glass alleen niet alles is,
heb ik de auto ook voorzien van een complete set Sonniboy's
Ik rij al dik 6,5 jaar met zo'n dubbel "maffia-" of "gangsterpakket" - niet zozeer vanwege comfort voor passagiers (want die heb ik maar zelden) maar vooral omdat de inkijk in het achtercompartiment hiermee zo goed als nul is.

Canon-Eye

Forumguru
Het zou verstandiger zijn om 'm niet lager te zetten dan een graad of 3 beneden de buitentemperatuur.
Daarmee voorkom je die "natte dweil" om je heen bij het uitstappen, terwijl het in de auto toch aangenaam en comfortabel is doordat de airco naast de temperatuur vooral de vochtigheidsgraad omlaag brengt.

Rem82sch

Senior Member
Ik rij al dik 6,5 jaar met zo'n dubbel "maffia-" of "gangsterpakket" - niet zozeer vanwege comfort voor passagiers (want die heb ik maar zelden) maar vooral omdat de inkijk in het achtercompartiment hiermee zo goed als nul is.
Daar ben ik het ook mee eens, ik vind het zo ook strakker/mooier uitzien

Rem82sch

Senior Member
Deze was ik vergeten de hoort ook nog bij my car

Aangezien er veel mensen vragen over hebben.

Heb ik een filmpje/werkinstructie gemaakt voor het semi-automatich openen van de kofferklep,
van een SKODA OCTAVIA COMBI

De stempelveren zijn te bestellen bij Alcomex artikel.nr ST11540

Als de gasveren ouder zijn dan kunnen ze hun kracht verliezen,
in dat geval kunnen de gasveren gewisseld worden voor Seat Exeo gasveren.
Deze zijn te bestellen bij Winparts onder artikel.nr 126856.

Zeer mooie wagen rem.
Vraagje , is dat je opstart scherm op je radio of kan je dat altijd als achter grondje gebruiken (heb zelf de 940 bt) , mooi plaatje iig .;)

Rem82sch

Senior Member
Ja het zwarte streepje bedoel je, dat vond ik eigenlijk ook.
maar in de stoelen staat het ook op deze manier maar dan zonder RS
Waar het precies vandaan komt weet ik niet.
maar je ziet het vaker terug komen, ik denk dat het gebruikt wordt om het teken te scheiden / van de letters
in de stof is het ook glad en niet dik gestikt als de rest

Bijlagen

• vrs.jpg
    vrs.jpg
    2,4 KB · Weergaven: 24
  • vrs3.jpg
    vrs3.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 22
  • vrs2.jpg
    vrs2.jpg
    2,8 KB · Weergaven: 23

Antera

Donateur
Dat komt zeer zelden voor zie ik nu ik erop ga zoeken. De eerste foto is van mijn eigen auto. Wat ik wel heb ontdekt is dat zodra er geen RS achter staat er soms een extra ( Chrome) vlakje word gebruikt. Maar word het RS wel vermeld in het logo zit het er niet in

Rem82sch

Senior Member
Gister het weekje Zeeland afgebroken, balen.:(
Bij terug komst van het strand de ruiten geopend met AB, daarop hoorde ik een slag/klap.
De achterruit van de achter portier is uit zijn geleider gevallen.:nono:
De ANWB gebeld en monteur is ter plekken gekomen, maar aan zijn gezicht was al af te lezen dat hij weinig zin had.
Nou meneer weet je wat we doen we plakken het ruitje dicht, dan regent het in iedergeval niet naar binnen.
Want de kunstof blok zal we afgebroken zijn, is een bekend probleem bij de VAG groep???
Moet u morgen maar naar de dealer gaan.
image.jpg

Ik dacht toen bij mij zelf dit is toch niet de goede service van de ANWB,
Dan maar morgen zelf de boel bekijken/repareren

ertromp

Forumguru
Dat is balen :banghead:
De auto die ik nu heb is m'n derde Octavia maar gelukkig zo'n raamprobleem niet bij de hand gehad.

CDK

Forumguru
balen zeg, geluk bij een ongeluk is wel dat je nu zo ongeveer toch Zeeland zou uitspoelen...... succes met de reparatie, hopelijk vallen de kosten mee!

greetz Corné

Bovenaan Onderaan