Skoda Octavia Combi (5-deurs) 1.6tdi Businessline Elegance DSG Automaat

Pendragon

Donateur
Mooi auto hoor! En ja, verlagen moet zeker. Ik snap niet waarom Skoda die auto's zo ontzettend hoog op hun poten zet. Is niet meer een beetje te hoog, maar gewoon veel te hoog. Bij mij gaat hij dan ook gelijk naar @Antera, want dit kan echt niet.

NewO3

Forumguru
Spatlappen ... Kan het niet goed uitleggen, alsof je de hele dag met een kookschort aan loopt of een peuter die de hele dag zijn slap omhoudt .. Is iets persoonlijks inderdaad ... maar serieus, prachtige auto @DVDguy. Blijft mooi die combi zwart met beige interieur.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Opermeer

Nieuw lid
He he. Eindelijk iemand die het misschien snapt. Het is iets persoonlijks. Ja de een wil een witte en de ander een rode of een zwarte. Daarom werd ik zo pissig als iemand zijn nieuwe auto laat zien dat ze dan zeiken over zijn spatlappen terwijl ze net zelf van hun rollerskate zijn gestapt en daarom de auto maar moeten verlagen. Dus nogmaals morgen ga ik ze halen bij Kreijne. 28 euro voor 4 zwarte op een witte wagen. Prachtig

Laatst bewerkt:

Opermeer

Nieuw lid
Ja nog even geduld hoor.
Gelukkig dat ik daar beroepsmatig allemaal langs kom maar Lakeman Purmerend, A. point Amsterdam en Pon Hoogland allemaal uitverkocht. Iedereen wil tegenwoordig die flappen zeggen ze. Maar er is nog hoop, vrijdag komt er weer een zending binnen en worden dan opgestuurd. Dus nog heel even die vervelende modderspatten en dat naakte gevoel doorstaan.

Opermeer

Nieuw lid
Had al dagen het gevoel dat ik in mijn driedelig grijs liep zonder stropdas, maar ze zitten er op die spatlappen. Staat mooi bij zwarte dak en zwarte onderkontje.

Bijlagen

• DSC_0067 (Large).JPG
    DSC_0067 (Large).JPG
    594,8 KB · Weergaven: 30
  • DSC_0069 (Large).JPG
    DSC_0069 (Large).JPG
    600,3 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan