Skoda Octavia Combi Martijn & Brigitte

Malinwa

Senior Member
Let wel op dat je het type PY21W/BAU15S neemt ipv P21W/BA15S voor knipperlichten, anders zal het niet passen omdat de fitting iets anders is. En zolang ze can-bus proof zijn hoef je je geen zorgen te maken om foutmeldingen. ;)

Beste forumleden,

Even een vraagje voor de zekerheid?!
Weet iemand op de honingraat RS grill ook op een gewone Skoda Octavia Combi past??
Is de vorm van de bumper zo verschillend?
Ik zou graag de RS Honingraat grill plaatsen, anders ga ik voor de orginele Glossy Black Grill.

Kopacek RS Honingraat Grill
o3rsf-fgb-lw_1.jpg o3rsf-fgb-lw2.jpg o3rs-frdif-v2-gls2_1.jpg

Anders de Glossy Black Grill
5E0853653C041-2.jpg
Groeten van Martijn

JeSko

Forumguru
De VRS grille past niet op een niet VRS bij de facelift, bij de niet facelift zoals de mijne past de VRS grille wel op een gewone en op de VRS ( uiteraard ). Waarom dat zo is geen idee, maar als Kopacek dit zo aangeeft is het echt wel zo.

De VRS grille past niet op een niet VRS bij de facelift, bij de niet facelift zoals de mijne past de VRS grille wel op een gewone en op de VRS ( uiteraard ). Waarom dat zo is geen idee, maar als Kopacek dit zo aangeeft is het echt wel zo.
Thanks, er was een beetje onduidelijkheid.
Las bij een Skoda group op Facebook dat het gewoon moest passen op onze wagen.

JeSko

Forumguru
@Martijn Koevermans

In Kopacek hun eigen productbeschrijving staat dat het enkel past op de VRS, bij de productbeschrijving van de niet Facelifts staat specifiek vermeld dat het past op zowel de VRS als de normale Octi. Maar als je twijfelt kan je Kopacek altijd mailen voor de zekerheid, ik snap wel dat je de honingraat grille wilt die is zoveel mooier dan de OEM grille met de verticale strepen.

Beste Skoda forum leden, ben even een tijdje niet online geweest. Wat kleine probleempjes met gezondheid. Maar, heb tussendoor nog wel een paar kleine aanpassingen gedaan aan de Skoda Octavia. De logo's veranderd in de zwarte Monte Carlo versie.
IMG-20240915-110710.jpg

IMG-20240827-171119.jpg

Had online nog een cap voor de accu gevonden, deze geplaatst. Bij Kopacek de gasdempers voor de motorkap besteld en geplaatst.
IMG-20240826-170946.jpg

Laatst nog bij Antera geweest voor de achteruitrijcamera. Maak binnenkort weer een nieuwe afspraak voor een paar leuke updates te installeren.
IMG-20241030-151802.jpg

IMG-20241023-170201.jpg

Heb nog steeds de donkere Monte Carlo reflectoren die verwisseld moet worden voor de orginele. De kastjes die onder de voorstoelen geplaatst moeten worden. Wil nog graag kijken naar een andere lichtschakelaar.
Screenshot-2024-10-29-15-59-40-426-com-ebay-mobile-edit.jpg

Ongemerkt toch nog wel een verlanglijstje staan voor aanpassingen aan de Skoda Octavia. Heb in de kofferbak de orginele rubberen mat gelegd. Want, het winterseizoen is alweer begonnen met zitski trainingen. Met de oude Volkswagen cross polo moesten we de gehele wagen verbouwen. Wat heerlijk dat we nu alles zonder moeite in de wagen krijgen.

Groeten van Martijn

Trouwens vergeten om te melden dat ik een zwarte hoogglans Monte Carlo Grill heb liggen die ook gemonteerd kan worden. Twijfel alleen nog of ik er een nieuwe chrome rand of toch ook een zwarte hoogglans rand om zou monteren?! We hebben ook nog steeds de chrome lijsten rond de ramen. En ergens vind ik de chrome rand bij de mistlampen beneden in de bumper ook erg sjiek. Dus wie weet kijk ik daar ook nog wel eens voor.......
IMG-20240828-WA0009.jpg

Bovenaan Onderaan