skoda octavia gps komt niet meer in display en radio start niet meer als ik sleutel insteek wat nu?

ertromp

Forumguru
Wat nu? Nog steeds rustig blijven ademhalen!
Heeft de Grote Jongen nr. 12 wel navigatie als de radio handmatig gestart wordt?
En om wat voor een type radio gaat het?
Het zou leuk zijn als je jezelf nog wilt voorstellen in het "meet en greet" gedeelte wellicht levert dat nog reacties op op deze noodkreet.
Met een radio die alleen manueel wil starten en zonder GPS: zo wil je 2013 niet afsluiten.

Joske

Forumguru
hulpactie?

@MarcoO2 : open jij een alvast een rekeningnummer waar mensen giften kunnen deponeren? ;)

Vanaf 40 euro is het fiscaal aftrekbaar mensen, profiteer er van!

@TS
een beetje (veel meer) informatie is wel noodzakelijk als je wat hulp wilt. De topictitel is nogal cryptisch voor mij..

bigboy12

Nieuw lid
Hey iedereen alvast sorry voor de rare commentaar, Met een tablet neemt de site geen voledige zinnen op? of anders ligt het aan de tablet soit :)
Dus ik heb een skoda octavie 1.9 van 7 jaar oud het is de 2 generatie
Sinds kort dat ik men sleutel in contact stak starte de radio automatish mee op, nu moet ik hem manueel altijd opzetten. Gisteren gebruikte ik men skoda gps en nu viel me op dat ik in men display (dashboard) geen pijl aanwijzing etc heb. Het type van de radio weet ik niet waar kan je dat ergens vinden ? grtjes

bigboy12

Nieuw lid
4939897-skoda-nexus-gps-navigace-cd-radio-do-octavie-2-1.jpg

Het is een radio als deze grtjes

ertromp

Forumguru
dat is geen originele Skoda daardoor krijg je dat soort "opstart" problemen
Middels wat voor een stekker is deze aangesloten op de bedrading? Heb je daar een foto van?

bigboy12

Nieuw lid
Dat weet ik niet.
Hoe bedoel je dit is geen orginele skoda?
Radio zat er zo in en de vorige eigenaar heeft daar geen kosten ingedaan ze :)

Noord26

Forumguru
Is het exact deze radio, of lijkt hij er veel op? "Als deze" kan namelijk op beide manieren geïnterpreteerd worden.

bigboy12

Nieuw lid
Ahhh dat wist ik niet Hij heeft altijd goe gewerkt nu nog Buiten dat ik hem manueel moet opzetten en in display geen pijlen van gps meer opkomen..

bigboy12

Nieuw lid
Heb de knoppen gevonden:)
Maar ik lees hier ook iets van een code?
Als je reset meot je dan trug een skoda code ingeven? want die heb ik niet

Bovenaan Onderaan