skoda octavia gps komt niet meer in display en radio start niet meer als ik sleutel insteek wat nu?

bigboy12

Nieuw lid
Nee niets bijgekregen.
Maar ik lees in de handleiding als je batterij uithaald en terug aansluit je een code moet ingeven.
Maar heb het bij de mijne eens voorgehad en ik moest toen geen code ingeven en ik wil de reset doen maar als ik dan een code nodig heb sta ik er wel :)..

bigboy12

Nieuw lid
ja maar van de radio heb ik geen instructie boekje :)
Maar ik heb men baterij als eens uitgehaald en andere ingestoken en toen vroeg hij geen code dus..

Blacky

Forumguru
Misschien even langs de dealer voor de code. De code zit op een los bijgeleverd kaartje. Zat ook bij mijn Nexus in mijn vorige O2.

Harold

Lid
Ik heb dezelfde radio, en heb ook problemen met mijn GPS ontvangst gehad. Dat zat bij mij in het (verloop) stekkertje van de gps antenne die achterin de radio komt. Je kunt het GPS signaal wel opvragen in 1 van de menus, als je dan wat met de stekker gaat klooien dan zie je snel genoeg of het GPS signaal heen en weer gaat. Volg anders ook even de GPS kabel naar de antenne, die zit als het goed is op de metalen balk geplakt in het midden van je voorruit onder het dashboard.

Oh, ja, je moet wel de radio dan verwijderen uit je dashboard :-)

Bovenaan Onderaan