Skoda octavia III 2014

W2them

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben hier nieuw maar was eens benieuwd naar de antwoorden die ik zou krijgen op de 2 vragen waar ik mee zit.

1- Weet iemand de levertermijn van de skoda octavia 1.2 TSI 105 ambition (2014) ?

2- En ik zou graag wat voorstellen horen van mooie velgen die er onder zouden kunnen passen (zwarte kleur wagen)

Alvast bedankt
W2them

Noord26

Forumguru
Levertijd kun je beter navragen bij een garage waar je hem wilt kopen. Hier worden geen nieuwe auto's verkocht.

Velgen zijn persoonlijk en er passen legio velgen over, daarvoor zijn er ook bedrijven die je er alles over kunnen vertellen.

W2them

Nieuw lid
ja aangezien het hier een skodaforum is wilde ik meningen van andere mensen ook eens horen.

Noord26

Forumguru
Begrijpelijk, echter valt er over smaak niet te twisten natuurlijk. En velgen zijn smaak afhankelijk.

Laatst bewerkt:

W2them

Nieuw lid
Dat is waar maar tog wil ik alle suggesties aannemen die ik krijg wie weet komen er betere voorstellen uit de bus dan de mening die ik heb

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Ik heb 17" Teron en ben zeer tevreden.
Levertijd: best heel erg duidelijk afspreken met je dealer. Ook wat indien niet op tijd geleverd wordt. Het durft wel eens (veel) langer zijn dan eerst beloofd.

ertromp

Forumguru
Hallo,

Ik ben hier nieuw maar was eens benieuwd naar de antwoorden die ik zou krijgen op de 2 vragen waar ik mee zit.

1- Weet iemand de levertermijn van de skoda octavia 1.2 TSI 105 ambition (2014) ?

2- En ik zou graag wat voorstellen horen van mooie velgen die er onder zouden kunnen passen (zwarte kleur wagen)

Alvast bedankt
W2them

1: Je dealer kan dit het beste beantwoorden

2: 19" BBS CX-R velgen :D

CX-R.jpg

Noord26

Forumguru
Wow, dat zijn uitermate nette velgskes! Hoop dat de Conti's onder de auto wat harder gaan slijten zodat deze eronder kunnen icm nieuwe Michelin's..

CDK

Forumguru
Dat zijn inderdaad heel mooie wielen zeg! Onder een zwarte O3 helemaal de bom, zeker in 19" met een mooie @Antera verlaging :jaja:

micky

Forumguru
@W2them , mijn vrouwtje ook dat geeft toch niet? neem maar even contact op en vraag naar de mogelijkheden voor België, dat komt wel goed ;) oh ja en voor een beeldvorming, zie mijn album :)

W2them

Nieuw lid
@W2them , mijn vrouwtje ook dat geeft toch niet? neem maar even contact op en vraag naar de mogelijkheden voor België, dat komt wel goed ;) oh ja en voor een beeldvorming, zie mijn album :)

zal ik doen.
Stom dat ik nog enkele weken moet wachten op m'n skoda :(

Bovenaan Onderaan