</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik betwijfel of dit in de lease een betaalbare auto wordt. 't Is toch een exoot. Jumpman, jij als insider: wat verwacht jij qua lease-prijs?
[/ QUOTE ]
Ik verwacht dat het een liefhebbers auto wordt, net zoals je zegt het is een exoot, dus geen auto voor de massa en dan zit je gelijk aan een te verwachten hoger leasetarief omdat het dus niet een auto is die iedereen op zijn echte waarde weet in te schatten. En zoals jullie weten is de restwaarde een heel groot onderdeel van het maandelijks leasetarief. Dus je kunt het beste gewoon een simpele uitvoering nemen met niet al te veel luxe opties dan ben je het beste af qua leasetarief dan. Zonde ja, maar het is wel de harde realiteit.
Hoeveel ie per maand mag gaan kosten kan ik ook nog niet mededelen en hangt natuurlijk heel erg af welk kilometrage/looptijd en wat voor leasepakket je neemt.
Bij mij stond ie ook hoog op mijn verlanglijstje als volgende auto maar ik moet zeggen dat ik toch ook wel geschrokken ben van de hoge "instapprijs". Met een beetje opties en je bent zo weer 3 tot 4 mille verder.