Ah, oké. Duidelijk verhaal. Misschien heb ik wel interesse in de air intake met het oog op toekomstige aanpassingen.
Voor de liefhebber, binnenkort komen er diverse spullen voor de Octavia (RS) te koop! Waaronders downpipe met racekat, air intake (VWR R600), winterbanden op 18" Gemini velgen, Sonniboys etc. etc.
Ik zal deze week nog even een topic in de verkoophoek openen.
Ja, dat scheelt aanmerkelijk. Ik rij sinds eind 2007 al in mijn derde auto met de Sunset-optie plus Sonniboys en wil nooit meer anders. Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.Scheelt dat nu echt zoveel met de Sonniboys qua warmte in de wagen?
+1Ja, dat scheelt aanmerkelijk. Ik rij sinds eind 2007 al in mijn derde auto met de Sunset-optie plus Sonniboys en wil nooit meer anders. Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.
Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.
Maar als er helemaal niets te zien is, zal men dat "verdacht" vinden.
Vroeger misschien. Tegenwoordig is dat "maffiapakket" al redelijk algemeen, dus de eerste keus zal toch vallen op auto's waar duidelijk wat te halen is. Ook dieven zijn liever lui dan moe...Maar als er helemaal niets te zien is, zal men dat "verdacht" vinden.
Ik gooi vanavond alles online, er is ook al een andere geinteresseerde voor de intake. Maar let me know als alles online staat
ik zag de rs al te koop staan....
misschien nog wat voor @HarrieSkodaKlopt, voor € 22.450
Je kan hem altijd nog in een gewenste kleur laten wrappen @HarrieSkoda
Je kan hem altijd nog in een gewenste kleur laten wrappen @HarrieSkoda