Skoda Octavia RS+

sitechris

Donateur
Tja is ook wel erg veel geld, en dit zijn de "Duitse" prijzen moet je nagaan wat je dan in Nederland extra moet gaan betalen voor de RS+

belachelijke meerprijs. In NL kom je dan idd rond de 60 mille uit voor een Octavia met 'maar 170 pk'. Voor dat geld koop je ook een BMW 330D of Audi A4 3.0 TDI. Die hebben ook nog eens een veel betere restwaarde, dus feitelijk mag je nog wel een paar duizendjes erbij tellen voor het budget voor het kopen van de beamer of audi. De 335d is in beeld.......

JinxRS

Lid
leuk dat de RS wat proberen op te poesten om zo de facelift in the normale gamma bij te houden maar ik vraag me af of dit hier gelukt is. Zoals iemand al eerder reageerde is het totaal plaatje een beetje over de top. De huidge RS is wat meer ingetogen en straalt toch wat sportiviteit uit. Deze RS+ concept gaat wat extremer richting sportief niet echt meer in balans....hadden ze er nou wat meer PK's bij gegooid dan had het uiterlijk misschien wel weer geslaagd geweest (bv als cupra tegenhanger ofzo)

ik ben het helemaal eens met marco02...geef mij die Fabia maar op de achtergrond! Vind deze niet zo denderend.

Rictavia

Actief lid
Of anders een witte? :winkie:

img8819111.jpg

maarten2xrs

Senior Member
heb sinds 2 weken 19 inch zwarte velgen onder mijn blauwe rs zitten, kon ze voor een prikkie kopen.
van audi afkomstig, heb ze laten poedercoaten zwart zijdeglans. mijn vrouw moest eraan wennen maar over het algemeen-
goede reacties gehad.

Hetzer

Forumguru
Lijkt me inderdaad een RS+, waar staat deze??

@Maarten, zwarte velgen, dit vraagt om foto's naturlijk!!!!! ;)

darkprojectx

Forumguru
Tot mijn schrik zie ik dat Skoda ook eindelijk heeft uitgevonden dat een lipje de voorkant wat dikker maakt :rockon: werd tijd!

Bovenaan Onderaan