gillevw
Lid
thnx..ja das idd de volgende stap he.ben er aant zoeken... 8.5x19 et 45 of 8.5x20 et 45netjes !!
ga je ook voor grotere velgen ?
thnx..ja das idd de volgende stap he.ben er aant zoeken... 8.5x19 et 45 of 8.5x20 et 45netjes !!
ga je ook voor grotere velgen ?
ze zijn klein van uitzicht he...Zou ik niet doen...zijn aparte velgen...staan goed.
ja meestal nu he op air,ik reed vroeger zo altij rond op een schroefset,met alle geolgen vandienDe scout die ik poste,rijdt op airride, dus kapot rijden zal wel meevallen hoor!
tonen echt wel klein eronder hoor...Niets doen aan die velgen
haha joekelsZo! Dat zijn joekels!
Ziet er vet uit man
das waar,maar mijn tank is helemaal vol,dus sta wa hoog heFf een zak cement in de kofferbak en klaar!
Maar ff serieus, het is wel het mooist dat als je auto stil staat hij achter iets hoger is. Want als je rijd en ook nog een volle tank hebt dan ligt hij mooi “recht” en als je hem stil staand “ recht” wil hebben ligt hij tijdens het rijden op zijn gat.
al maar goed dat smaken verschillen he nee ieder zijn mening over velgen he..Het is niet mijn type velg, maar het staat zeker goed!
Lijkt zo erg op de Audi A6 Allroad qua looks. En dat vind ik een van de mooiste auto’s. Dus zeker een compliment. De standaard scout kan mij niet bekoren, maar deze is erg mooi zo.
thnx@gillevw super vet, die 20'' wielen maken het helemaal af..
idd smaken verschillen en ieder zijn meningBijzonder.
Ik vind de auto, als geheel, op de eerste foto, veel prettiger, 'vriendelijker' overkomen.
Tja, smaken verschillen zullen we dan maar denken...
idd de kans is al ni groot een verlaagde scout te vinden in belgie denk,en wss is de kans groot dat hem hier op de forum zit dan... goed gezienPrachtige bak! Ik kwam hem toevallig tegen op tweedehands, via je zoekertje van je Radial velgen ik dacht die ga ik eens zoeken op het forum, grote kans dat iemand met een verlaagde Scout hier wel actief is haha
ja idd was beter,maar deze kans kon ik niet late liggen om ze niet te verkopen...Haha inderdaad vandaar, unieke ride zo!
Haha ik zag de Passat er ook op staan ja, die 20 spaakvelgen stonden echt bruut inderdaad, die zou ik ook houden als het kan