Canon-Eye
Forumguru
Zullen wel gewone gloeilampjes zijn denk ik, geen halogeen (die komen alleen voor in koplampen).Met halogeen:
Zullen wel gewone gloeilampjes zijn denk ik, geen halogeen (die komen alleen voor in koplampen).Met halogeen:
Zullen wel gewone gloeilampjes zijn denk ik, geen halogeen (die komen alleen voor in koplampen).
Je hebt ook kortere USB kabelsNu eindelijk af van die usb kabel die altijd maar door de halve auto ligt
Mooi! Sneeuw in Groningen?
Kijk eens bij @Dannydude85 in zijn topic. De chrome raamlijsten en daktrim laten wrappen ziet er ook echt mooi uit!
Zo'n mooie bruin metallic auto vraagt om zilver en chroom.De chrome raamlijsten en daktrim laten wrappen ziet er ook echt mooi uit!
Zo'n mooie bruin metallic auto vraagt om zilver en chroom.
Lekker zo laten anders wordt het helemaal een bak met weinig mooie highlights/aandachtspunten.
Dat zie je nu al gebeuren met de standaard zwarte wintersteelies eronder.
Das niet misselijk! En het koppel?
Hoe ervaar je het rijgenot ?
150.7 en 319.4 is zeer netjes.
En vanaf je krukje met een kop koffie maar de dyno gekeken?
Oh wel jammer. Maar niet minder voor het resultaat.Nee helaas nog over de “oude” bank geweest, de nieuwe stond een zeer dikke golf 7 GTI op die een speciale behandeling kreeg.
Oh wel jammer. Maar niet minder voor het resultaat.
En goed om te horen dat ze beide dyno’s gebruiken.
P.S. Stond er nog wat leuks in de werkplaats?
Toen ik er was met mijn buurman stond er een 500+pk Audi TT(van Johan) en een bmw die maar de 1000 toe moet.