@vinom Volgens de aan de app gewijde webpagina (
http://www.skoda-auto.com/en/experience/mobile-apps/oneapp/) geldt inderdaad dit: "Connect your smartphone to your ŠKODA with a USB cable. If you have an Amundsen or Columbus WLAN-enabled (Wi-Fi) infotainment system, you can connect wirelessly." Ben benieuwd of je dan nog Smartlink (dat nadrukkelijk niet wireless werkt) nodig hebt, maar eerder op die pagina wordt dat ook als voorwaarde genoemd. Ik heb geen WLAN-enabled Amundsen.
@servies Nee hoor, geen Smartgate. Dan had ik de OneApp ook niet nodig gehad. Volgens mij maakt de Smartgate-module gebruik van dezelfde gegevens (waarschijnlijk van de Canbus) als de OneApp, maar stelt de Smartgate-module ze ter beschikking aan een via wifi met de module gekoppelde smartphone, niet aan een via USB aan de Amundsen gekoppelde Smartphone.
@jongetje : Heb jij in de Amundsen "data-overdracht voor Skoda-apps" geactiveerd? Zie
Bekijk bijlage 59806
Ik had dit al aanstaan, al wist ik niet wat je ermee kon. Daarom kwam het niet bij me op het hierboven te vermelden. Wil jij eens proberen of jouw probleem daar in zit?
Het enige dat bij mij niet lijkt te werken is aangeven wanneer de auto voor een beurt moet. Die velden blijven blank. Ook de (benzine)kosten van een rit lijken op een erg hoog bedrag uit te komen, maar mogelijk heb ik iets fout ingevuld. Hij zegt €404 Drive cost te hebben voor mijn ritje van 70km vanmorgen. Dat zou dan inclusief evt. boetes moeten zijn. Dat lijkt me erg smart