Skoda onthult nieuwe Fabia

LenK

Forumguru
Skoda.nl is nog nooit zo snel met nieuws geweest...

De Fabia 2 is wat mij betreft een erg damesautootje geworden (vooral in die kleur hierboven). Niet dat daar ik iets op tegen heb maar ik zie mezelf er nog niet in rijden om die reden.

Die interieur foto is van de Roomster. Ik verwacht niet dat de Fabia veel anders zal zijn, maar deze foto is nep (staat zo op Skoda.de bij de Roomster).

Wat prijs betreft zal de Fabia toch wel € 1500-2000 onder de Roomster moeten beginnen. En dan zit ie nog flink boven de prijs van de huidige Fabia.

Dutch4x4

Senior Member
Ach, als de voorkant van de buitenkant gewoon de Roomster *is*, waarom zou de binnenkant dan niet hetzelfde zijn?

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Eerst maar eens in het echt zien, bij de eerste foto's van de O2 was ik ook niet super positief en dat is ook helemaal goed gekomen.

[/ QUOTE ]

Hmm, dat is voor mij toch anders. Ik was wél meteen enthousiast over de O2, maar de F2 moet wel erg 'opgestoerd' worden als ook de RS 1.4 TSI (ik neem alvast maar een voorschotje
grin.gif
) er niet als het hierboven al genoemde damesautootje eruit gaat zien.

okocha

Nieuw lid
Ben inderdaad ook vooral benieuwd naar de prijzen... qua looks weet ik het nog niet, ziet er wel leuk uit maar bijzonder is het niet. Ga 'm in april maar 's op de AutoRAI bekijken, wellicht dat ie in levende lijve wel meteen overtuigt...

Hetzer

Forumguru
allereerst ben ik benieuwt naar de prijzen!!, als deze redelijk gelijk blijven, word dit denk ik wel mijn volgende auto!, mijn vrouw en ik vinden hem wel geslaagd..

vooral die "dikke" kont

Bijlagen

• 42511-fabia0435cafb13-fe6b-4b8c-8fb0-0831eb5147b3.jpg
    42511-fabia0435cafb13-fe6b-4b8c-8fb0-0831eb5147b3.jpg
    74,5 KB · Weergaven: 11

Glenn

Actief lid
Is het al echt bekend dat de rs een 1.4tfsi gaat krijgen met 170 pk want bij vw gebruiken ze die nu ook met 138 pk
En zou er ook een 2.0tdi rs komen dat zou ook niet slecht zijn

Jpoers

Lid
gewoon de kont van de hatchback een halve meter verder naar achteren, en hier en daar wat extra glas. geloof niet dat er veel meer verschil in zal zitten. Dat is bij de huidige fabia ook niet het geval, volgens mij is de achterklep nu ook bijna exact hetzelfde.

Boet

Actief lid
Hij is niet lelijk, maar ook niet heel bijzonder. Mijns inziens helpt het al aardig als je het ding op kortere veren zet en die wielkasten iets uitklopt.

En wellicht valt het 'in het wild' wel mee.

LenK

Forumguru
Geinig karretje, maar iets te veel damesauto.
Maar ik heb een dame hier thuis en die ben ik al aan het paaien ("wanneer ga je je auto inruilen", als je het maar vaak genoeg herhaalt....)

Maar de F2 zou toch pas maart in Geneve geintroduceerd worden, waar gaan deze dan naar toe?

Jpoers

Lid
valt me toch niet tegen, ben ook wel nieuwsgierig naar het interieur...

en natuurlijk de RS, hopenlijk nu ook met een normale benzinemotor!

Hetzer

Forumguru
ik vind hem toch ook steeds leuker worden helemaal met die grote velgen, ik kan haast niet wachten tot de auto-rai
24.gif

Daniel

Lid
Ziet er i.d.d prima uit,komt er trouwens ook een 3drs versie?

Ben zelf ook zeer benieuwd naar de Combi en de RS.

Jpoers

Lid
volgens mij rijden ze erop, en een busje: je bedoelt lekker ruim zijn ze
grin.gif

denk pas dat je echt kan oordelen als hij in nederland arriveert, spannenddddd..

Bovenaan Onderaan