SKODA presenteert Yeti Arctic limited edition

Fabia

† In Memoriam
Extra mooie uitstraling dankzij fraaie opties
SKODA presenteert Yeti Arctic limited edition

deb16b9ed719dc0cb35d1aa678dc7e79.jpg

De Arctic is een gelimiteerde oplage van de SKODA Yeti met ongekend goede looks. De standaard extra’s maken de auto helemaal af. En het mooie is: de prijzen zijn extra gunstig.
De Yeti Arctic is er zowel als Active, Comfort als Ambition en voorzien van een 1.2TSI 77 kW motor met een handgeschakelde 6-versnellingsbak. De Yeti Arctic is standaard voorzien van zilverkleurige dakrailing, antracietkleurige 17-inch lichtmetalen velgen van het type Matterhorn, stootstrips met chroomaccent en Sunset (extra donker getinte ramen achter).
De Comfort Arctic heeft bovendien de buitenspiegelkappen en portierhendels in carrosseriekleur en de Ambition Arctic is bovendien voorzien van interieurlijsten Techno.
De prijzen van de Artic modellen zijn ondanks alle extra’s bijzonder scherp te noemen:
Yeti 1.2 TSI 77 kW Active Arctic € 18.990,- € 2.090,- klantvoordeel
Yeti 1.2 TSI 77 kW Comfort Arctic € 20.990,- € 2.440,- klantvoordeel
Yeti 1.2 TSI 77 kW Ambition Arctic € 21.990,- € 3.240,- klantvoordeel
Elke Yeti Arctic biedt bovendien alle eigenschappen die deze ŠKODA tot een succesnummer in zijn segment hebben gemaakt. Zo is er de flexibel in te delen bagageruimte dankzij de standaard Varioflex achterbank waarvan de drie zitplaatsen verschuifbaar en uitneembaar zijn voor extra beenruimte of meer bagageruimte of juist extra beenruimte. Zodoende past er 322 tot maar liefst 1.760 liter bagage in de Yeti. Ten slotte noemen we nog de comfortabele hoge zit en de grote ramen die voor een goed zicht rondom zorgen.
De Yeti Arctic is er in een gelimiteerde oplage en is leverbaar tot eind april of zolang de voorraad strekt.

Bron: Autoweek.

joansim

Nieuw lid
Allemaal leuk en aardig maar ik vraag me af of daar dan ook een betere kachel in zit, ikzelf heb een Yeti 1,2 dsg 7 maar de kachel is niks met koud weer

Deze kan je in België onder de naam oxbow bestellen sinds 01/01/12
Ik moest kiezen tussen ambition of oxbow.
oxbow was 800€ duurder voor de velgen, aluminium lijsten en techno lees (carbon look interieur)+gratis reistassen oxbow.
Ben voor ambition gegaan, ik vond de techno look niet zo mooi.
Het is trouwens een optie bij ambition onder de naam reef voor 500€ krijg je alles zonder de reistassen.

Allemaal leuk en aardig maar ik vraag me af of daar dan ook een betere kachel in zit, ikzelf heb een Yeti 1,2 dsg 7 maar de kachel is niks met koud weer
Mijn kachel doet het uitstekend. Ook bij min 15 keurig 20 graden binnen na zo'n 15 min. Koelwater na 10 km 80 km/u weg op temperatuur bij een olietemperatuur van 70+.

joansim

Nieuw lid
Dat doet ie van mij ook, maar met kortere ritten duurt het lang, dit is een bekent probleem bij de VW groep, het ligt aan de high tech motoren zeggen ze.

fabtdi

Lid
Of ze allemaal uitverkocht zijn weet ik nog niet zo net.
Bij mijn dealer heb ik afgelopen donderdag de laatst Arctic comfort kunnen bemachtigen die men daar op voorhand had besteld.
Daar werd toen aangegeven dat er blijkbaar in heel Nederland nog 50 niet verkocht waren (uitvoeringen verder niet bekend) maar wel toebedeeld aan verschillende dealers en dat er mogelijk eind April nog een aantal herverdeeld zouden worden als ze nog niet verkocht waren. De kans daarop lijkt mij overigens niet zo groot.
Mogelijk loont het om bij verschillende dealers na te vragen of ze er nog een hebben.

EdK

Forumguru
Mogelijk loont het om bij verschillende dealers na te vragen of ze er nog een hebben.

En goede dealer kan als hij dat wil gewoon zien in zijn systeem.
Bij mijn eerste Yeti besprekingen had ik ook een voorraadwagen op het oog en hij kon zo nagaan bij welke dealer die stond of zou komen te staan.
En heeft ook de maandag er op contact opgenomen met hun, alleen was er toen al een klant van hem die een bedenk tijd had om tot aanschaf over te gaan.
En tsja die klant heeft dat toen ook omgezet tot koop.

In Belgie kan je de oxbow= arctic nog steeds bestellen.
Drie versies 1.2 TSI, 1.4 TSI, 2.0 CRTDI, zelfde afwerking.

Dos_Dave

Nieuw lid
De auto heb ik al, dus daar ben ik niets mee. Maar zoals Yeti34 aangeeft: de velgen zijn wel "ganz geil" :cool:. Enig idee of deze los te krijgen zijn en aan welke prijs?

kocht vrijdag 9 maart yeti met mogelijkheid kleur aan te passen. had van nog 2 dealers offerte voor arctic met aan te passen kleur. alle corrida red. daarnaast hadden ze ook nog standaard arctic yeti's op afroep op voorraad in verschillende kleuren. in purmerend staat er ook nog 1 in de showroom. autokopen.nl kon woensdag 14 maart nog alle kleuren leveren, geven alleen erg weinig voor inruilauto.

RDE

Lid
Toch apart; een maat van me wilde afgelopen maandag een Artic bestellen, maar kreeg te horen van de dealer dat alles al is uitverkocht.

schipper in zwaag, bij hoorn in noordholland
lakeman in purmerend
vallei auto groep in veenendaal bij amersfoort
autobedrijf vruggink in halle
allen skoda dealers

die gaf ik ook aan. daar kon ik woensdag ook nog een bestellen in rood als aangepaste versie.
even googelen op yeti arctic en je vindt nog meer dealers die er een op voorraad in de showroom hebben staan.
ook in barendrecht hebben ze er nog een, een comfort die ook in elke kleur, zelfs rood, te bestellen is. voordeel rood en wit is 470 euro minder wegens geen metallic

Yetibean

Nieuw lid
Ik heb afgelopen zaterdag een candy white Yeti besteld in de uitvoering Ambition Arctic, kan hem a.s. zaterdag al ophalen!! Na altijd VW gereden te hebben, hoop ik een tevreden Skoda rijder te worden.
De Yeti is trouwens bij Ab Mulder in Apeldoorn besteld.

Gefeliciteerd! Lekker snel trouwens in een mooie uitvoering!

Vrijdag even de auto naar de garage gebracht voor de zomerbandjes en bij het ophalen om 1 uur stonden er opeens 2 Arctic Yeti's voor de deur (waarvan 1 voor een cachecollega), beiden matobruin, 1 comfort en 1 ambition. Zag er fraai uit met die alu-dakrail en die velgen!

Witte Yeti

Actief lid
@Yetibean, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Je hebt een mooie kleur uitgekozen:xyxthumbs:. In ieder geval veel rijplezier as zaterdag.

Bovenaan Onderaan