SKODA presenteert Yeti Arctic limited edition

mijn corrida rode arctic ambition komt waarschijnlijk half april af fabriekgespoten bij de dealer, dan wat in-en aanbouwwerk en gepland is 1 mei de showroom uitrollen. zal dan proberen hier wat plaatjes te zetten.

Teka

Nieuw lid
Grappig Yetibean, ik heb ook afgelopen zaterdag een witte Yeti Ambition Arctic besteld bij Ab Mulder. Ze waren op dat moment eigenlijk op maar Mulder wist er nog een via een andere dealer te 'krijgen'. Deze is echter nog in productie. Levertijd ca. 4 weken.
De zwarte wielen ben ik zelf nog niet heel enthousiast over trouwens...
Rij nu Volvo V50 1.6 diesel en die rijdt eigenlijk ook heel lekker. Heb er dan ook gemengde gevoelens bij. Maar ja, ik maak te weinig kilometers voor een diesel....en ik vind de Yeti er leuk. Ben met name benieuw of op lange vakantieritten de Yeti ook zo comfortabel is als de V50.

Yetibean

Nieuw lid
Hallo Teka, volgens mij waren wij jou net voor afgelopen zaterdag........ik blij...De zwarte wielen vind ik juist erg mooi bij zo'n witte Yeti. Wel mooi dat Mulder er nog een via een andere dealer wist te bemachtigen.
Ik ga hem morgen ophalen, kan eigenlijk niet meer wachten en ik hoefde maar een week te wachten.......
In ieder geval van harte gefeliciteerd met de witte Yeti en ik hoop dat je er veel rijgenot van zal hebben.

Yetibean

Nieuw lid
Sodela en Witte Yeti bedankt voor jullie felicitaties! Ik sta te poppelen om de Yeti morgen in ontvangst te nemen:yeah:

Teka

Nieuw lid
Dank je Yetibean. Jij ook veel plezier met je aanwinst en je eerste ritten vandaag.
En tsja, ik moet nog een paar weken wachten. Maar zoals ik al zei, de V50 is ook een fijne wagen dus kan ik daar nog even van genieten zullen we maar zeggen :).

het is zover, van de week in de werkplaats even gekeken. woensdag 2 mei is het zover. hier een voorproefje.

Bijlagen

• yeti 1.jpg
    yeti 1.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 131

EdK

Forumguru
Ze zeggen wel eens zoek de verschillen
maar kan hier geen verschillen vinden
zijn allebei rood .

maar ondanks dat het mijn kleur niet is, je mag trots op je aanschaf zijn en je gaat er erg veel plezier aan beleven !

EdK

Forumguru
staat er niet meer onder je bericht de tekst "bericht bewerken "?
Zo ja dan daarop klikken en 1 foto verwijderen
Indien het er niet meer staat dan even contact met één van de Mods opnemen ! ( dmv PB )
Hetzer is het meest online dus zal het snelst gaan dan !

En ik zal Pénd in de gaten houden, zo'n kleur valt wel op in het stadje !! :laugh:

clapton

Senior Member
Flitsende kleur Haco26, staat hem erg goed. Durfde het zelf niet aan, heb het wel overwogen en blijf het een mooie kleur vinden.
Misschien de volgende:tongue:

Fabia

† In Memoriam
Gaaf!!! Echt een hele mooie kleur zeker in combinatie met de velgen. Je zal die kleur weinig zien bij een Yeti.

dank voor compliment.
vraag: waarom maken sommigen het kenteken onleesbaar wanneer ze foto's plaatsen in het forum.

Bovenaan Onderaan