Skoda rolt Monte Carlo-label verder uit

Hetzer

Forumguru
Vind het niet verkeerd als er een auto wat sportief uitziet, begrijp nu alleen niet meer het verschil tussen de Citigo MC en bijvoorbeeld de Citigo Sport, feitelijk dezelfde uitrusting.
En dat het alleen voor de show is, tja dat is elk lichtmetalen velg, sportonderstel, klein spoilertje natuurlijk ook..
De echte compromilose sport uitvoeringen, is over het algemeen voor slechts een kleine groep, grosso modo, zal dit soort uitvoeringen voor veel mensen een goed alternatief zijn, en is dat all Show en no go ?? niks mis met een sportief Yeti 1.8 TSI Monte-Carlo (of met een 140pk/230NM Fabia MC natuurlijk :tegek:) al heeft de Yeti natuurlijk weer niets met rally te maken ;)

Zephir

Lid
Ik zou een RS toch ook niet bepaald 'compromisloze sport uitvoering' noemen. Da's meer iets voor een Megane R 26R of zo... Ik vind een O2 RS vooral een comfortabele snelle en praktische wagen. Als ik voor het circuit zou gaan, kijk ik naar heel andere auto's. Voor mij is het juist een voordeel dat een Octavia RS een relatief bescheiden uiterlijk heeft.

Hetzer

Forumguru
Is ook persoonlijk, mijn broertje @CGO heeft o.a een Cupra met meer dan 300PK en 400 NM en hij vind dat nog te weinig en niet compromisloos :maakmegek:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Zephir

Lid
Compromisloos is voor mij dat je inboet aan comfort... Is dat zo met een Cupra dan? Die heeft toch ook alle toeters en bellen?

Hetzer

Forumguru
Hier wat life foto's

http://indianautosblog.com/2014/03/monte-carlo-skoda-yet-skoda-citigo-skoda-rapid-spaceback-122559

Skoda-Rapid-Spaceback-Monte-Carlo-rear-three-quarter-Geneva-Live-1024x677.jpg

Skoda-Yeti-Monte-Carlo-front-Geneva-Live-1024x677.jpg

Skoda-Citigo-Monte-Carlo-badge-Geneva-Live-1024x677.jpg

Skoda-Citigo-Monte-Carlo-front-three-quarter-Geneva-Live-1024x677.jpg

Skoda-Fabia-Monte-Carlo-front-three-quarter-Geneva-Live-1024x677.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan