"Skoda = slecht merk"

VEEJAY

Forumguru
\"Skoda = slecht merk\"

Moet je de sombere reacties hier eens lezen, jammer hoor...

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=41721#reacties

Skoda kan vernieuwen wat hij wil, het blijft een wanproduct. Ik heb een nieuwe Skoda gereden en heb niets anders dan ellende met dat ding gehad. Om de haverklap stond dat ding in de garage met een volledig stuk gedraaide koppeling (2x), een gescheurde of een afgebroken uitlaat (3x), een defecte startmotor of de hele auto moest worden overgespoten omdat de lak helemaal dof was geworden en meer dingen waardoor ik m'n auto niet kon gebruiken. Na 3 jaar sukkelen kon ik hem gelukkig goed inruilen. Skoda? Nee,..bedankt.
H.Verijen, Boxmeer ma 31/7, 12:57

sinds skoda de motor van de volkswagen hanteert wordt het steeds meer een look a like. Dit model wordt steeds meer een volkswagen Bura.
Pieter, Leidschendam ma 31/7, 12:57

Ik rijd al ruim 2 jaar een octavia combi. Nog geen problemen! Aanraken en lopen. Een heerlijke, betaalbare auto. Eigenlijk is het net een Volkswagen. Ga zo door!
Erik, almelo ma 31/7, 13:14

Weinig nieuws aan te zien. Is overigens een klasse auto. (zeldzaam goed in vergelijking met topomerken als MB en dan spreek ik uit ervaring). 2e superb inmiddels in mijn bezet, gezamenlijk 300 K mee gereden en nog nnoit, buiten 1 grote beurt per jaar, een sleutel aan geweest.
vcopk, oldenzaal ma 31/7, 13:18

Elk negatief commentaar mbt de Skoda Superb ,kan men beter richtten tot de V.A.G. groep.Toegegeven ,een Skoda ,van voor de tijd dat het deel uitmaakte ,van de V.A.G.groep was van mindere kwaliteit dan hier gangbaar is,de problemen die in het bovenvermelde stukje staan zijn rechtstreeks overgenomen van de VW passat van enkele jaren terug.Skoda zet met de Superb een limo neer die menig chauffeur zeeer wel kan bekoren en tegen een realistischer prijstelling dan VW.Een auto is maar een stuk ijzer,welke dan ook!
joppie, nw ma 31/7, 13:31