Re: \"Skoda = slecht merk\"
</font><blockquote><font class="small">Citaat: snake</font><hr />
ik heb al een keer een verhaal over mijn auto geschreven hier ergens op de forum maar oke, 3 keer water in de auto,tijdens het inhalen moter uitgevallen,tikend geluid onder de moter kap(kap van distributieriem was kapot sloeg tegen de riem op)ik kreeg als antwoord van verkoper het zijn de kleppen die je hoord omdat de moter nog koud is,stroom voorziening niet in orde,en nu oxidatie op de moter en printplaat van de elc ramen.....bedankt voor de skoda toch liever een golf
[/ QUOTE ]
tja dat is ook gewoon [piiieeep]!!!, ik heb nu al mijn tweede Fabia en eigenlijk alle 2 zonder gebreken, aan de kilometers ligt het niet , die rij ik namelijk genoeg.
En je zegt voor mij geen Skoda meer , meer liever een Golf!!
Bijna mijn hele Familie rijd Volkswagen of Vw gerelateerd, een neef van mij staat ook wekelijks bij de dealer met zijn Touran, mijn schoonmoeder heeft telkens problemen met haar Polo (airco en ruitewisser-motor) Ook heeft de oom van mijn vrouw een eigen bedrijf, en heeft daar aardig wat VW-lease en bedrijfsauto's rondrijden ook daar niet zonder grote gebreken!
Dus ik denk persoonlijk niet dat het aan het merk ligt.Ik denk trouwens dat ze nergens meer ECHT slechte auto's maken, je kunt denk ik wel gewoon ,net zoals jou ,echt pech hebben met een auto!!