Cordoba
Forumguru
Nu bluetooth werkt kan ik verder met de volgende stap (gezien materialen toch al aanwezig zijn, op de cilinders na in volgende tekening).
Dit lijkt mij opzich best realiseerbaar. Ik twijfel alleen nog aan de bevestiging aan het dashboard. Dit kan middels 2 kleine schroefjes, echter is er de voorkeur om geen kleine gaatjes te maken..
Iemand verdere suggesties of opmerkingen op ontwerpje?
Ik zou de cilinders ook nog van PVC kunnen maken en dit dan een kleur geven..
Als onderdeel 1 van metaal gemaakt wordt.. dan zou ik heel misschien nog via de opening van het navigatiesysteem magneten achter het dashboard kunnen plaatsen..![]()
Als je de MDF-houder van voor op de binnenste cilinder schroeft kan het zo, als je de MDF houder van bovenaf in de rand wil vastschroeven moet je ook in de buitenste cilinder gaatjes hebben om met een schroevendraaier bij de schroefjes te komen. Als je op de binnencilinder een strip maakt waar je de MDF-plaat opschuift, kan ie wel makkelijk uit de auto (=diefstalbeveiliging).
Andere optie is dat je de binnencilinder vast maakt in de auto, en de houder aan een metalen buitencilinder, die je er overschuift/drukt (waarbij de buitencilinder dan niet helemaal rond moet lopen maar bijvoorbeeld 270 graden (3/4) rond de binnencilinder gaat.