Skoda Superb Combi Sneak Preview

EdK

Forumguru
Tja als ik moet gaan hersenspinselen over een Ford ............
Mijn excuses maar daar begin ik niet aan want ik ben bang dat ik dan in Santpoort beland !
De mensen in Noord Holland begrijpen wel wat ik hiermee bedoel !
Dus sorry walthertje, ik moet je hiermee teleurstellen , misschien dat wasmachientje je wel kan helpen met betrekking van de kofferbak inhoud ! omdat die in liters wordt aangeduid kan hij dit zeker vullen met waspoeder of wasmachine water !
Maar ik weet nu al waar het meest in kan !! Daat is gewoon Super zoveel !

breedte maakt niet veel uit , wel scheelt het 7 cm in de breedte dat een Mondeo breder is dan een S2, ongeveer hetzelfde als een Fabia met een O2 verschil, maar ja zo word het niet gezien, Ford maakt met de Mondeo een goedkope grote auto net zoals de S2 is.....niets meer en niets minder...

ach....laat ikhet zo zeggen, hier bij het skoda forum staan ze niet echt open voor andere merken autos dat is jammer.....maar helaas.

Ik maak het je makkelijk :

Volkswagen : betaal je de naam en krijg je een kale auto voor veel geld
Audi : Leuke prijs als je hem kaal kiest. Begin je aan accesoires : berg je maar !
Volvo : Succes met de ruimte binnenin. Daar ga je niet vrolijk van worden
Ford : Tikkie stoffig imago en loopt niet echt voorop in design...wel in Ford Design...
Skoda : Alles zit gewoonweg in de prijs begrepen en de uiteindelijke prijs is het bewijs !

Advies : Ga vooral heeeel veel huiswerk doen om een auto uit te kiezen en je zult zien dat Skoda wint op : Ruimte, Comfort, Design en prijs. Daarnaast kun je de auto geheel nachecken op de onderdelen die : van VW, Audi en Seat komen. Tja, het is maar net waar je voor wil betalen. en uhhh, de buitenspiegels van de Superb zijn van...juist ja : AUDI !
Groetjes !

Skody

Actief lid
En het aardigste is dat Skoda de 1.2 TSI motor gaat produceren voor Audi en Volkswagen. Ook de Audi liefhebbert gaat aan de Skoda :-)

___JC___

Forumguru
Ik heb zelf een tijdje geleden voor de keuze Superb of Mondeo gestaan en de Ford heeft ook wel pluspunten hoor tov de Superb zoals:

- beter onderstel (perfecte combi sportief en comfort)
- veel meer gadgets (verwarmbare vooruit, variabel onderstel e.d.)
- heerlijke 2.5T motor
- erg mooi met S-pack

Uiteindelijk heeft de Superb (sedan voor mij) het gewonnen door:
- meer ruimte
- 4x4
- goedkoper

Wat mij betreft is er op dit moment maat 1 begerenswaardige Ford en dat is de Ford Flex.

Bijlagen

• 2010-Ford-Flex-22-.jpg
    2010-Ford-Flex-22-.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 37
Alleen in de U.S. Hier waarschijnlijk via de grijze import. Wanneer je op de Amerikaanse Ford-site kijkt dan zie je hoe enorm groot dat ding is. Moderne kar met een vleugje retro maar vooral, ondanks alle correcte Priussen in Amerika, de juiste maat voor de Amerikanen.

Wasmachineman

Forumguru
En die Ford kost daar geen drol natuurlijk, hier in NL betaal je je scheel na invoering !:mad:
Maar, net zoals zovelen, geen Ford voor mij.:grin:

___JC___

Forumguru
Ahum, drie keer raden wat de Top Gear Luxury car of the year 2009 is?

http://www.topgear.com/uk/photos/cars-of-the-year?imageNo=6

Juistem

670x377Image.jpg

Opmerkelijk gezien het feit dat Clarkson geen enkel goed woord over had voor welke Skoda dan ook. Maar wij weten wel beter. Eigenlijk een heel logische uitkomst.

Omdat het niet lukte naar de preview te gaan in Leusden, heb ik vanochtend, met een nette brief, de brochure en prijslijst van de S2 Combi ontvangen. Volgend jaar ben ik in de markt maar het is moeilijk kiezen tussen een Yeti, weer een O2 Combi of een S2 Combi. Enfin, ik heb nog een paar maanden bedenktijd.

Bovenaan Onderaan