Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij heeft der Einser 'm zwart laten spuiten..... Misschien is hij zo vriendelijk om een foto te posten....., maar anders kan je het zondag op MIVW zien. Persoonlijk denk ik dat het zoals je het nu hebt het mooiste is.
De story continuous.....
Schroefset aangeschaft KW inox variant 1.
Dus de HR veren (-4cm) komen binnenkort in de verkoop.
Tevens een hele speciale set 20" velgen, maar daar over later meer....
Eerst maar de schroefset monteren.
Daar weet ik meer van
Dat is een topset!
Zeer exclusief en echt one of a kind.
Pleasure doing business with you
Veel plezier met de 20 Zollers
Monteer gewoon alles in 1x
Jij belazerd ook iedereen he, Patrick !!
Ben benieuwd hoor, van waar deze verandering? Wel meteen even inkorten voor he, heb je meteen wat meer stel mogelijkheid!
Prima!
Moet jij alleen ook nog zo'n mooie zwarte grille op je auto zetten dan lijken jullie wat meer op elkaar!
Twee zwarte tegen 1 witte dat is niet eerlijk!
Terecht denk ik. Denk idd dat dit goed smoelt op een superbee.
Ik had deze wielen ook op het oog en had ze graag willen overnemen van Patrick. Achteraf goed dat ik het niet heb gedaan want icm met mijn remmen hadden ze nooit gepast. Mijn huidige wielen ook niet trouwens.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.