Skoda Superb deel 2

henriz

Forumguru
:D Die BMW heeft wel bodemvrijheid. Geen probleem met een drempel.
En een hoge instap, en goed overzicht op de weg. Ik zie wel voordelen. :)

Desperado

Forumguru
Hoe krijg je die plak rubber ooit op de velg, die moet wel doormidden gesneden zijn, er omheen gelegd en weer gelijmd zijn :sterretjes: Wel een heel mooi wiel trouwens.
OT; wat zijn de ervaringen met Nangkang banden hier? Mijn oud collega's hadden er geen goed woord voor over en mijn werkgever heeft alle voorraad die ze hadden vervangen voor Vredestein wegens de slechte ervaringen.

Joske

Forumguru
enige nadeel van de velg is wel dat je naar een lokaal truckcenter moet als je andere rubbertjes er omheen wilt laten leggen :D

Der Einser

Forumguru
Ik heb wel goede ervaringen met nankang. Prijs - kwaliteit vind ik prima.
Zijn wel hard, maar slijten daarom ook veel minder snel.
Buiten dat staan ze erg mooi opgespannen en hebben ze als enige vaak bizarre bandenmaten.

@MennoW : 215-30-20 hebben ze ook van Nankang :D Lekker strak op een 9x20"

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Wat zijn de ervaringen met Nangkang banden hier? Mijn oud collega's hadden er geen goed woord voor over en mijn werkgever heeft alle voorraad die ze hadden vervangen voor Vredestein wegens de slechte ervaringen.
Heel verstandig van je baas, en je collega"s hadden gelijk! Wat een rommel, Ze zijn ook de einige die de extreme maten maken waar de rest zich niet aan brand. Vandaar dat alle mafkezen met wielen van 3000 euro met deze banden rijden! "lekker plat"

Desperado

Forumguru
Ik weet niet hoe het is bij de wat minder gangbare maten, er zijn mensen die erbij zweren. Bij ons werden natuurlijk de gewone maten verkocht die nog wel wat comfort moeten leveren. Veel gehoorde klacht was zeer slechte wegligging/zwabberen e.d. Let wel; dit is allemaal van horen zeggen, de banden waren er al uit gegooid voor ik er werkte.

Noord26

Forumguru
Ik heb wel goede ervaringen met nankang. Prijs - kwaliteit vind ik prima.
Zijn wel hard, maar slijten daarom ook veel minder snel

Regelrechte rommel. Totaal geen grip als het maar een beetje nat was. Kreeg ze gratis erbij toen ik ooit in het verleden een setje velgen kocht 2e hands.. Zou ze er dus niet eens meer gratis onder willen hebben. Achja, wel nog een midden plezier van gehad met (proberen te) driften. Dat viel niet mee in een Citroen AX met een pk-tje of 60..

eddiea

Forumguru
De kwaliteit is niet premium maar daar is de prijs ook naar. Ik zal ze zelf ook nooit nemen maar ik ken er genoeg die al jaren er mee rijden. De Citroen AX is al een jaar of tien uit het straatbeeld verdwenen dus ik weet niet over welke jaartallen je het hebt. De kwaliteit zal inmiddels ook wel verbeterd zijn. In die tijd wilde je een Skoda ook nog niet gratis hebben :D

CDK

Forumguru
De prijzen alleen zijn al belachelijk, voor minder dan €100,- koop je al een 20" band :banghead:

Bovenaan Onderaan