Skoda Superb is een hit?

___JC___

Forumguru
Euh, 1.500 (S2) is toch meer dan ruim 1.300 (M6)? ;) (daarbij afgaand op de aantallen die ik in dit topic lees, ik heb geen verder onderzoek gedaan)

Dei 1.500 voor de S2 was sinds de introductie in 2008 en die 1.300 voor de M6 is alleen in 2009.

De Superb heeft in 2009 totaal 1.371 stuks verkocht in 2009 en de Mazda 6 totaal 1.493 volgens Autoweek.

Hetzer

Forumguru
toch ben ik wel van mening dat deze aantallen wel zullen gaan stijgen met de komst van de nieuwe Combi

LenK

Forumguru
Euh, 1.500 (S2) is toch meer dan ruim 1.300 (M6)? ;) (daarbij afgaand op de aantallen die ik in dit topic lees, ik heb geen verder onderzoek gedaan)
Die 1500 x S2 uit het artikel zijn over een heel jaar (sep - sep) en die 1300 x M6 van _JC_ over jan - sep.
Als het je echt interesseert vind je op Autoweek.nl de actuele verkoopcijfers.

joergarms

Senior Member
Maar om bij het onderwerp te blijven, ik zie er inderdaad ook al veel meer rijden dan van het vorige model.
En zeker de combi, als dat geen verkoophit wordt, dan weet ik het niet meer.
Het lijkt me echt DE tegenhanger van de Passat, Mondeo, A4 en meer van dat soort modellen.
Maar dan beter te betalen, wat voor de particulier en de leaserijder erg interessant moet zijn.
Ik zou er graag wat kilometers in afleggen, maar dan moet ik eerst onze Fabia oprijden, en dat duurt nog even.

Bovenaan Onderaan