Skoda te luxueus voor VW!!!

EdK

Forumguru
Ja dat is ook een oplossing voor VW !
Alleen moet hij niet gaan klagen als alle verkopen dan dalen !

Betere oplossing is om de VW ( VOLKS wagen ) een weer betaalbaarder te maken voor de gewone man en voor die betaalbare prijs wat meer luxe mee te geven.
Want daar zit het probleem van VW !

Kale VW is in algemeen nog wel betaalbaar voor de meeste klanten, maar ohwee als je er een paar luxe paketten op los laat, dan heb je de hoofdprijs en is eindbedrag om te schrikken !

FredV

Banned
Ja dat is ook een oplossing voor VW !
Alleen moet hij niet gaan klagen als alle verkopen dan dalen !

Kale VW is in algemeen nog wel betaalbaar voor de meeste klanten, maar ohwee als je er een paar luxe paketten op los laat, dan heb je de hoofdprijs en is eindbedrag om te schrikken !
En productie in Tsjechie is altijd nog goedkoper dan in Duitsland; dat verklaart ook veel.

corsaar

Senior Member
Leuk artikel let op de Superb word schraler en komt geen paraplu meer in het
portier. ( nu wordt de auto waterdicht gemaakt)

LenK

Forumguru
in het topmodel Superb verdwijnt de in de portieren geïntegreerde paraplu.

'Ik kan niet aanvaarden dat het instrumentenbord van dit model luxueuzer is dan dat van de VW Polo', zei Winterkorn met enige ironie tijdens het autosalon van Parijs eind september.
Als de Superb al te luxe is tov de Polo dan wordt het in de toekomst inderdaad een schrale bedoeling. Concurreren met Dacia dan maar :koffie:

De optie Volkswagen omhoog ipv Skoda omlaag werkt ook niet want dan komt Audi weer in het gedrang.

Roel

Lid
Ik kan het wel eens zijn me Winterkorn: met een paraplu in het portier begint de Superb wel erg veel op de Rolls te lijken :-).
Wat een BS.

Roel

Lid
Waarom behoort deze nu niet meer tot de standaard uitrusting.
Dit was altijd één van de verkoopfeatures.

EdK

Forumguru
Waarom behoort deze nu niet meer tot de standaard uitrusting.
Dit was altijd één van de verkoopfeatures.

Wel bij de nu aankomende winter actie zit hij er weer bij, want tja wat moet je in de zomer nu met een paraplu !!??

En als je de aanbiedingen goed had gevolgd zat er van de zomer een fles zonnebrand bij, dit omdat een parasol niet in de deur paste !:koffie:

EdK

Forumguru
Noorwegen en zeggen en schrijven één volle dag regen gehad !

Maar dit was de slogan van Skoda hoor , en niet van mij !! dus niet mij hiermee lastigvallen aub !

E

Ex-lid 2926

Volgens mij ziet Winterkorn iets over het hoofd. Het succes van Skoda is niet alleen op te hangen aan de mate van luxe t.o.v. VW.
Een Fabia is ruimer dan een Polo, een Octavia ruimer dan een Golf en een Superb is ruimer dan een Passat. Als dan de techniek identiek is en de prijs lager, tsja.....
En nog minder luxe dan een VW, dan wordt het wel heel moeilijk. Een Polo blue motion heeft al het goedkope keiharde dashboard. Kaler kan het toch echt niet.

Hetzer

Forumguru
Niets nieuws dit pers bericht, zit al een tijdje in de lucht.
ik denk persoonlijk dat het zichtbaar gaat worden op de nieuwe "UP" lijn.
Daar word de nieuwe Skoda Felicia als goedkoopste en waarschijnlijk alleen als basis model aangeboden, voor meer luxe en accesoires moet je dan naar de nieuwe Arosa of door naar de Lupo-2, die voorzien gaat worden van de nieuwste snufjes en gadgets ( zoals o.a een variant met zonne-panelen)

Bovenaan Onderaan