Beiie, t komt ze aanwaaien, hoeven er geen moeite voor te doen, maar werken zich uit de naad om die formulieren in t vullen... 't is toch wat he...Verkopers hard moeten werken? Of is het ze aan komen waaien? :ahum:
hier is t droog gebleven en regende t geen skoda's... maar ja, 3/4 van t dorp koopt bij de plaatselijke fiat dealer..mijn dealer had geen zuidwestertje op dus geen idee
Het is niet typisch Pon.Autoverkopers kunnen ze wat mij betreft afschaffen. Ze hebben geen enkele toegevoegde waarde. Zelfs opleuken van de showroom doen ze slecht.
Dit in plaats van het heen en weer spelletje tussen dealer en Pon; die beiden met de vingertjes naar elkaar wijzen.
Das een dubbele posting van jou van t zelfde artikel Rogier; is niet echt de bedoeling toch?
Toch wel...Das een dubbele posting van jou van t zelfde artikel Rogier; is niet echt de bedoeling toch?
Handiger is om dan een link naar dat andere artikel te maken, zodat we niet op 2 plaatsen over t zelfde gaan hebben, bovendien is dit artikel bij dit item ietwat off topic.Toch wel...![]()
Je hebt gelijk, maar ben pas nieuw en moet dit forum nog wat leren kennen...Handiger is om dan een link naar dat andere artikel te maken, zodat we niet op 2 plaatsen over t zelfde gaan hebben, bovendien is dit artikel bij dit item ietwat off topic.
Dat is niet het forum hoor, das de Fabia-koorts.Het is trouwens de eerst keer dat ik zo gefascineerd ben door een forum..
Autoverkopers kunnen ze wat mij betreft afschaffen. Ze hebben geen enkele toegevoegde waarde. Zelfs opleuken van de showroom doen ze slecht.
Maar ff serieus. Bij mijn laatste twee auto aankopen heb ik meer last dan gemak van ze gehad.
-ze zijn slechter op de hoogte van het productaanbod dan ik zelf.
-prijzen zitten beter in mijn hoofd, dan in die van de verkoper.
-technische details kletsen ze er ook maar wat op los.
-terug-bel, -mail afspraken komen ze ook niet na.
-en zelfs formulieren invullen doen ze niet zorgvuldig c.q. netjes.
-oh ja, en de koffie/thee is ook niet te zuipen.
-inruilprijzen en verkoopmarges zijn ook allemaal doorgestoken kaart en liggen uiteindelijk vrijwel allemaal vast. Dus voer geen show op, maar gewoon de harde cijfers meteen op tafel.
Gewoon alles online. Hooguit een showroom waar je het product in levende lijve kan zien + een proefritcentrum.
Oh ja, school die verkopers maar om tot mensen die WEL service verlenen in garages c.q. detailvragen kunnen beantwoorden. Dit in plaats van het heen en weer spelletje tussen dealer en Pon; die beiden met de vingertjes naar elkaar wijzen.