Skoda VisionC

WouterVdV

Actief lid
Ik vind hem redelijk mooi... enkel jammer van de lichten vooraan en geen zichtbare uitlaten zoals bij de rs. En sowieso dat hij in een andere kleur (wit of zwart) er veel stoerder uitziet

Hetzer

Forumguru
De Vision C, gaat niet komen, sorry jongens !! ;)
Het concept laat wel nieuwe design trekjes zien, die terug gaan komen in de nieuwe modellen
Met als eerste de Fabia-3

140302%20SKODA%20VisionC%20002_jpg.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Erg mooi inderdaad - maar met zo'n licht kleurtje heb ik toch geen ervaringen die uitnodigen tot herhaling... :nono:

Na een jaar of 3 van ellende een stelletje zwarte stoelhoezen bij de Lidl gehaald omdat de lichtbeige stoelen steeds minder op een schoonmaakbeurt reageerden.

Desperado

Forumguru
Met enkele aanpassingen wil ik hem wel. Ook met die bekleding wel, maar dan is die infotainment achterin overbodig. Want kinderen meenemen met zulke bekleding is niet slim denk ik. :tongue:

skodaboy

Forumguru
de kleur van het interieur is niet naar mijn smaak (te licht = direct vuil)
overigens doen de tellerunit en het 'pookje' op de middenconsole met aan een Citroên DS5 denken..:nono:
maar hopelijk rijdt de vision wel een stuk beter dan die DS5..;)

Pendragon

Donateur
Ik vind het interieur heel mooi, alleen niet in wit. De voorkant met de lampen vind ik wel erg mooi...de achterkant niet zo. Lijkt erg op de achterkant van een BMW.

ertromp

Forumguru
Bij deze nog de Vision C zoals die onlangs op de Autosalon van Bratislava gepresenteerd werd:

sk20_5343f8650d8ad.jpg

sk21_5343f86540d05.jpg

sk40_5343f8656b8a8.jpg

Deze Vision mag voor mij onveranderd als Superb III op de markt komen :D

En nog wat "opengewerkte"Skoda's van dezelfde beurs:

sk90_5343f8659ba27.jpg

sk92_5343f8660d4d6.jpg

MennoW

Forumguru
Ik zeg niks aan doen, produceren dat hok!
Mijn pre order hebben ze…
Als de nieuwe Superb er veel op lijkt wordt eind 2015 weer een Skoda besteld.
Anders Audi A5, A6, met S-line trim of passat in R-line trim?? Keuzes keuzes :sterretjes:

Bovenaan Onderaan