Skoda werkt aan nieuwe grote SUV´s

peterrapid

Forumguru
Zeker als hij de looks een beetje meekrijgt van de touareg. Is niet mijn type wagen maar vind die wel lekker

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Ik heb de Tiguan altijd een leuke auto gevonden, stond ook op de "shortlist" maar afgevallen wegens te duur imo. :)

Vraag me af of hier een publiek voor is op de huidige markt. Zo een grote auto met een Skoda-embleem op.. Maar de prijs zal wel aantrekkelijk genoeg zijn vermoed ik ;)

peterrapid

Forumguru
Denk dat Skoda wat meer heeft te bieden of enkel een betere prijs. Eigen designtaal die doorgetrokken wordt. Moderne techniek en gewoon knappe wagens. Betsy zie ik regelmatig toch wat koppies draaien hoor.

Canon-Eye

Forumguru
In de toekomst naar jumpings
Als ze samen één niet al te grote pony rijden en je houdt het bij een lichte éénpaardstrailer, dan gaat het nog wel.
Moeten er twee redelijk formaat paarden mee, dan zul je toch beter iets zwaarders kunnen uitzoeken - liefst 4x4 zodat je ook zelf dat modderige parkeerweiland in (en vooral ook weer uit) kunt komen...
Maar gezien de leeftijd van de dames kun je deze RS nog wel een tijdje houden, toch?

• Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
Als ze samen één niet al te grote pony rijden en je houdt het bij een lichte trailer éénpaardstrailer, dan gaat het nog wel.
Moeten er twee redelijk formaat paarden mee, dan zul je toch beter iets zwaarders kunnen uitzoeken - liefst 4x4 zodat je ook zelf dat modderige parkeerweiland en (en vooral ook weer uit) kunt komen...
Maar gezien de leeftijd van de dames kun je deze RS nog wel een tijdje houden, toch?
Ja dat gaat idd nog wel. In de winter en bij slecht weer, ploeter ik met mijn 19 inch laagprofielers naar de manege, zeer langzaam om de putten te vermijden....
Wie sportief wil zijn moet soms lijden...
Maar eens op de weg, stuif ik weg :-)
Boys and toys

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb helemaal geen behoefte aan een grote suv.

Waar ik wél voor in zou zijn, is zo'n type net iets kleiner dan de Yeti, leverbaar met 4x4 én voldoende power om (ook in 4x2) zo'n 1500 kg te mogen trekken. Niet zozeer voor de caravan (die heeft een max. gewicht van 1200 kg) maar om in voorkomend geval ook "het paard (van mijn dochter) achter de wagen" te kunnen meenemen.

fiestaman

Forumguru
Mooi zo! Zo mag hij er wel uitzien.
In de tijd gaan kijken voor een q5/q3. Vond het net iets teveel € voor te weinig plaats. Daardoor is het de superb geworden. Tegen dat skoda die van hun op de markt brengt, zullen er geen babybedjes of koetsen meer mee moeten.

Ik ben fan :)

clapton

Senior Member
Voor mij hoeft hij ook niet groter, volg dus de Polar want deze zou onder de Yeti gepositioneerd worden.

Der Einser

Forumguru
Ik zit absoluut wel te wachten op een 7-zitten van Skoda.
Liefst heel snel al ;)
Maar wel tegen een schappelijke prijs,... Ben namelijk een beetje bang dat als 'ie' in Duitsland al tegen de 28k aan zit dat het in Nederland 38k is,...

Maar goed,.. Kom maar op Snowman !

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan