Skoda Yeti in een nieuwe jas

Noord26

Forumguru
In de lijn met de andere types. Dat was te verwachten. Meningen zijn verdeelt om over het gehele gamma dezelfde voorbumper te gaan voeren..

Import Yeti

Forumguru
Voor wat het waard is...
Ik zou zo weer voor een nieuwe Yeti gaat. vooral nu ik de standaard staduitvoering nog eens goed bekeken heb.

Neptukker

Forumguru
Net weer wat frisser, met de 'oude' is in mijn ogen niks mis maar zo heb je als dealer opeens weer wat nieuws in de showroom.
De Skoda familielijn qua achterklepvouw rond de kentekenplaat kan ik maar nog steeds niet aan wennen. Ook deze klep is IMHO een achteruitgang.

Bakkertje

Forumguru
Ik mis de grote ronde lampen..? Dat maakt voor mij de Yeti toch onderscheidend ten opzicht van de overige Skoda's. Nu schurkt ie weer richting een Roomster (als je het mij vraagt)

Darkside

Forumguru
Er word gesproken over Optical Park Assist. En dat dit voor het eerst in een Skoda wordt toegepast.
Een systeem waarmee de Yeti zichzelf kan inparkeren.
Weet iemand wat dit verschilt van de Park Assist die er nu door VAG geleverd word en bv ook op de O3 zit?

Berry

Senior Member
Heb net de Yeti site van de Tsjechische Škoda site door Google vertaal gehaald staat inderdaad een achteruitrijcamera

Import Yeti

Forumguru
Zelf vindt ik de voorbumper/spoiler/grill van het offroadpakket wat minder. Ik had dit graag hetzelfde gezien al de standaard uitvoering, maar dan met zwart en aluminium accenten.
Des al niet te min mis ik wel de ronde dagrijverlichtingslampen, daarmee onderscheide de Yeti zich wel van andere SUV's.

dennis@yeti

Nieuw lid
mis ind ook de eigenzinnige ronde lampen aan de voorkant voor de rest wel strak.
en wat betreft die vouwen in de achterklep doen ze me denken aan Audi prachtige auto's maar dat vind ik minder mooi (misschien went het)

vdhoed

Nieuw lid
Jammer dat de ronde lampjes weg zijn. Dat gaf hem juiste dat net even die andere look.
Ben ook niet zo gecharmeerd van de vouwen op de achterklep bij het nummerbord. Hoort bij de nieuwe skoda look. Verder is het ongetwijfeld weer een goede auto.

CDK

Forumguru
Die 'vouwen' bij de kentekenplaat staan bij de Yeti gelukkig beter als bij de andere Skoda's bij de O3 en S2FL vind ik het eerlijkgezegd ronduit lelijk.....

Himalayabeest

Nieuw lid
Ziet er netjes uit! Wel jammer dat de karakteristieke ronde koplampen zijn verdwenen. Samen met de raamstijlen, het 'zwevende' dak en de dakdragers zijn dit de unieke designkenmerken van de Yeti.
Verder lijkt het of de vernieuwde Yeti wat lager is en de wielen wat dieper/voller in de wielkasten staan.

CDK

Forumguru
Verder lijkt het of de vernieuwde Yeti wat lager is en de wielen wat dieper/voller in de wielkasten staan.
dat kan op deze plaatjes ook echt zo zijn, maar de showroom modellen kunnen weer veel meer ruimte in de wielkasten hebben.
Ik hoorde laatst een verhaal van mijn dealer dat ze bij een event waren van Skoda en dat de 'demo' modellen verlaagd waren en spacers gemonteerd hadden....

Bovenaan Onderaan