Skodaforum (Citigo) Grip & Sliptraining?

Hallo Steerclear,

Lijkt mij leuk om te doen en mee te maken,ook met een Citigo automaat ?
Heb er wel zin in,maar ben met vakantie dan helaas.
Vind het een beregoed idee van jou,en kan het alleen maar waarderen.

Grtjs Paul

Dennis Nijholt

Forumguru
Begin november lijkt me geweldig, kan ik naar Corne met de O3 en naar jou met de Citigo, ik hoop dat me vrouw dan haar rijbewijs heeft kan ze mooi de cursus doen. Altijd leerzaam

• Leuk
Waarderingen: CDK

Inge

Lid
Als ik toestemming van de revalidatie arts krijg (tegen die tijd) wordt ik graag deelnemer ipv toeschouwer.

turboturbo

Forumguru
Goed idee van @ingebakermans. Dan krijg je vast&zeker genoeg up/citigo/mii's bij elkaar.....

Begin november is ook mooi; kunnen we op de winterslofjes meedoen :cigar:

Cordoba

Forumguru
Vraagje wat is het verschil van deze cursus met de cursus die via VerrassendSkoda die voor 99 € zo'n rijtraining aanbieden?

CDK

Forumguru
@Cordoba, denk niet dat er verschil in zit maar daar kan de organisator misschien meer over vertellen.

Stearcleer,

Als het in November is,dan zijn mijn vrouw en ik van de partij!!!!.
Mits er helemaal niets tussen komt okè?.
Wij zijn beiden 55+,en het lijkt ons een leuke ervaring om mee te maken.

Grtjs Paul

Steerclear

Senior Member
Okee, november it is. Om een goed oordeel te kunnen geven over de Training bij ProDrive ga ik zelf deze eens volgen. Wie wil er als introducee mee? Hierna kan ik / we bepalen of het programma dat ik in gedachten heb ook werkelijk een meerwaarde heeft. Wordt vervolgd!

Steerclear

Senior Member
Er is nog immer de intentie om het door te laten gaan. Ik ga binnenkort meedoen met de training bij ProDrive. Een verslag ervan ga je zien op deze site, dan kunnen we gaan bepalen of het meerwaarde heeft.

Bovenaan Onderaan