Skodarijders lijken wel BMW rijders.

Ik zie allemaal positive opmerkingen om met een BMW rijder vergeleken te worden. Ik vind dit niet positief en kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand daarmee vergeleken wil worden.

BMW rijders willen:
1. per se BMW rijden, ongeacht de kosten (lijkt helemaal niet op skoda rijders)
2. Rijden of zeer traag of zeer asociaal (zie ook punt 3 en 4)
3. Zijn of oude mensen (die nu eindelijk een BMW kunnen betalen)
4. Of jonge jongetjes die de auto gelijk afraggen
5. En dan de kleine groep auto liefhebbers die bewust voor BMW kiest vanwege de kwaliteit en prestaties en weten dat de basis versie niet de juiste keus is.

Maar die laatste groep is in de minderheid en is niet de typische BMW rijder die in het eerste topic bedoeld wordt.

Dus nee,
Niet positief.

Michel

Forumguru
Welnee, een beetje BMW rijder gebruikt zijn richtingaanwijzers toch ook niet......:winkie:

Ik dacht altijd dat er een meerprijs geldt voor richtingaanwijzers op een BMW, want die zitten er volgens mij standaard niet op. Blijkbaar wil de gemiddelde BMW-rijder daar niet voor betalen... :winkie:

___JC___

Forumguru
Nooit gedacht dat een stelletje Skodarijders zo in 'hokjes denken' kon doen.
Hebben jullie nou nog niet geleerd dat een merk niks zegt...

Rallye

Forumguru
plotseling kermis, allemaal blauw geflits, aan de kant en was idd een politie die de achtervolging in zette op de andere O2.

Het blijft een beetje off topic, maar was het een onopvallende of een opvallende politiewagen? Indien onopvallend: wat was merk een type?

Bovenaan Onderaan