Bothje
Heel gewoon lid
VePreda Autostudio opnieuw beste dealer
Skoda-dealer VePreda Autostudio uit Spijkenisse is voor de derde keer door Pon Mobiel uitgeroepen tot Best Dealer. De prijs wordt toegekend aan de dealer die over een heel jaar onder andere het hoogst heeft gescoord met klanttevredenheid.
Om in aanmerking te komen voor de titel "best dealer" moet onder andere worden voldaan aan een bovengemiddeld hoge score in klantentevredenheid, volume en rentabiliteit. VePreda Autostudio voldeed ook in 2009 weer ruimschoots aan deze criteria en wist daardoor de felbegeerde titel Best Dealer voor de derde (!) keer in de wacht te slepen. Hans Evers, directeur van VePreda Autostudio: "Wij zijn heel blij dat het dit jaar opnieuw gelukt is de titel weer in de wacht te slepen. Vorig jaar ging hij net aan onze neus voorbij, maar nu hebben wij het met ons team toch weer geflikt."
Tevreden klanten
Klanttevredenheid is een zwaarwegend meetpunt voor het toekennen van de titel "best dealer". Door middel van een marktonderzoek dat wordt uitgevoerd in opdracht van de importeur van Skoda, wordt de tevredenheid van klanten gemeten. Hans Evers: "Opnieuw gaven onze klanten aan zeer tevreden te zijn over de service die wij bieden. Het onderzoek is gericht op de hele onderneming. Wij hebben de titel dus weer echt met het hele team verdiend." Naast klanttevredenheid is er een doel voor een aantal te verkopen nieuwe auto's en ook aan dat criterium wist VePreda Autostudio ruimschoots te voldoen. "Auto's verkopen in een groeimarkt vraagt al een enorme inspanning, maar de markt bleef zoals iedereen wel weet vorig jaar behoorlijk achter. Dat we in die moeilijke markt toch hebben weten te scoren en we boven het landelijk gemiddelde, betekent voor ons dat wij een trouwe klantenkring hebben en die wij nog steeds aan het uitbreiden zijn," zegt Hans Evers. "Met het winnen van de Best Dealer award wordt de lat steeds hoger gelegd en daarmee wordt de uitdaging voor ons steeds groter. Een reden te meer om op de ingeslagen weg door te gaan en waar mogelijk de kwaliteit nog verder te verbeteren. En dat die inzet wordt beloond met een award is voor ons hele team een kroon op ons werk. Wij hopen dat onze klanten nog lang zullen blijven meewerken aan deze onderzoeken, want daar leren wij van en wij doen écht iets met de verbeterpunten die door hen worden aangegeven. En daarmee bepalen zij mede ons hoge kwaliteitsniveau."
Skoda-dealer VePreda Autostudio uit Spijkenisse is voor de derde keer door Pon Mobiel uitgeroepen tot Best Dealer. De prijs wordt toegekend aan de dealer die over een heel jaar onder andere het hoogst heeft gescoord met klanttevredenheid.
Om in aanmerking te komen voor de titel "best dealer" moet onder andere worden voldaan aan een bovengemiddeld hoge score in klantentevredenheid, volume en rentabiliteit. VePreda Autostudio voldeed ook in 2009 weer ruimschoots aan deze criteria en wist daardoor de felbegeerde titel Best Dealer voor de derde (!) keer in de wacht te slepen. Hans Evers, directeur van VePreda Autostudio: "Wij zijn heel blij dat het dit jaar opnieuw gelukt is de titel weer in de wacht te slepen. Vorig jaar ging hij net aan onze neus voorbij, maar nu hebben wij het met ons team toch weer geflikt."
Tevreden klanten
Klanttevredenheid is een zwaarwegend meetpunt voor het toekennen van de titel "best dealer". Door middel van een marktonderzoek dat wordt uitgevoerd in opdracht van de importeur van Skoda, wordt de tevredenheid van klanten gemeten. Hans Evers: "Opnieuw gaven onze klanten aan zeer tevreden te zijn over de service die wij bieden. Het onderzoek is gericht op de hele onderneming. Wij hebben de titel dus weer echt met het hele team verdiend." Naast klanttevredenheid is er een doel voor een aantal te verkopen nieuwe auto's en ook aan dat criterium wist VePreda Autostudio ruimschoots te voldoen. "Auto's verkopen in een groeimarkt vraagt al een enorme inspanning, maar de markt bleef zoals iedereen wel weet vorig jaar behoorlijk achter. Dat we in die moeilijke markt toch hebben weten te scoren en we boven het landelijk gemiddelde, betekent voor ons dat wij een trouwe klantenkring hebben en die wij nog steeds aan het uitbreiden zijn," zegt Hans Evers. "Met het winnen van de Best Dealer award wordt de lat steeds hoger gelegd en daarmee wordt de uitdaging voor ons steeds groter. Een reden te meer om op de ingeslagen weg door te gaan en waar mogelijk de kwaliteit nog verder te verbeteren. En dat die inzet wordt beloond met een award is voor ons hele team een kroon op ons werk. Wij hopen dat onze klanten nog lang zullen blijven meewerken aan deze onderzoeken, want daar leren wij van en wij doen écht iets met de verbeterpunten die door hen worden aangegeven. En daarmee bepalen zij mede ons hoge kwaliteitsniveau."