Skoda's best dealer ín 2010

Bothje

Heel gewoon lid
In het nieuws

Dealer van het jaar 2010

De Skoda-dealer VePreda Autostudio is voor de 3e keer Skoda Dealer van het Jaar geworden.
Samen met de Skoda-dealer Broersen Auto’s uit Numansdorp scoort vePreda het hoogst op zowel kwantitatieve als kwalitatieve onderdelen en behalen we met name op het vlak van klanttevredenheid een buitengewoon resultaat.
Om een eerlijk vergelijk mogelijk te maken, zijn de Nederlandse Skoda-dealers verdeeld in twee groepen, kleinere en grotere. In de laatste categorie gaat de eer - voor de derde keer! - naar VePreda Autostudio.

Hoog marktaandeel in service

VePreda Autostudio onderscheidt zich door een grote klantloyaliteit die wordt onderstreept door een bovengemiddeld hoog marktaandeel in service en door de participatiegraad in het loyaliteitsprogramma Verrassend Skoda. Bovendien weten ze zowel in de zakelijke als in de particuliere markt onze verkoopdoelen te realiseren, o.a. door actieve verkoopacties en advertenties.

Bron

Bijlagen

• logo_web2.jpg
    logo_web2.jpg
    15,6 KB · Weergaven: 7
Ik heb het hem gevraagd. Puur toeval en helemaal geen familie.

Ervaring met Broersen heb ik op het kopen van een Yeti na helemaal niet. Hans Broersen is een erg vriendelijke man en toen ik hem voor het eerst sprak was hij apetrots op zijn nominatie.

Van de week mag hij of de andere Hans mij wat dingen uitleggen die ik niet helemaal begrijp. Ik zal me een keer superdom gedragen om te zien hoe geduldig ze na de verkoop met een klant zijn. :)

En toevallig heb ik het van de week ook gevraagd bij van Kleef (in dordrecht) .. En die zei ook dat dat puur toeval is :)

Bovenaan Onderaan