ahhh verkooppraatjes dusWacht maar tot je het verschil hebt gehoord. Dan zie je wat het nut ervan is.
ahhh verkooppraatjes dus
Je kan sowieso in je touchdisplay het volume van het geluid wat versterkt wordt regelen, zelfs helemaal uit, dus ook dat kan een oplossing zijn
Maar is dat de oplossing? Uitzetten?
Maar is dat de oplossing? Uitzetten?
Klopt, en dit is echt niet de moeite waard om de dealer te bellen. Gewoon niet het rooster op de microfoon richten, of de versterking uitzetten. En voila, probleem opgelost.Waarschijnlijk helpt het al als je de ventilatiestroom een paar millimeter afbuigt, zodat hij de microfoon niet raakt.
Als dat nodig is, maakt-ie gewoon te veel herrie...Je hoeft als bestuurder niet meer half omgedraaid te zitten om je op normaal volume verstaanbaar te maken naar je achterpassagiers.
Ik had deze optie (simply clever) in een test zien langskomen. Ideaal dat je niet je hoofd hoeft om te draaien voor het gesprekvolume met de passagiers op de achterbank. Zo simpel en zo inventief! Typisch Skoda.Ik zit me af te vragen wat daarvan het diepere nut is
Keep on dreaming............Dat heeft trouwens ook z'n voordelen - bv. als je eens iets op zachte toon wilt overleggen zonder dat ze het meekrijgen...
Héé tis een Kodiaq hoor en geen fabje .............waar je op elkaars schoot zit...Snap t nou eens in één keer...Als dat nodig is, maakt-ie gewoon te veel herrie...
Is op de Sharan, Touran en Multivan al langer leverbaar hoor . Maar het is inderdaad een mooie nuttige optie.Zo simpel en zo inventief! Typisch Skoda.
Ja... dat bedoel Ik eigenlijk ook. Ik heb er een gezien met 20.000 op de teller. Maar da’s een DSG 6. Ik weet niet waarom ze niet meer gemaakt worden ....