LenK
Forumguru
Mijn O1 was aan de voorkant uitermate slap geveerd. Daar moest ik voorzichtig mee over de drempels om niet met de voorkant in het wegdek te gaan.
De O2 was een stuk beter maar met 5 personen aan boord ging het ook een keer mis en deze keer was het midscheeps had ik het idee.
Maar de bron van alle ellende is natuurlijk niet je auto maar al die tering drempels.
Van het weekend kwam ik door Engelen (bij Den Bosch). Daar lag de straat waar ik doorkwam helemaal vol met van die bulten waar je echt niet harder dan 10 kmh overheen kunt. Schandalige manier van geld verspillen en autopesten.
En als er dan nog onderhoud gedaan werd. Bij heel veel drempels ontstaat na de bult naar verloop van tijd een kuil en dan is het helemaal een kwelling om daar over te rijden als je geen Citroen van voor 1980 hebt met waterbed vering.
Denk nog met weemoed terug aan de zomervakantie met 3 weken lang geen enkele drempel. Waarom kan het over de grens overal zonder en moet hier alles volgplempt worden met die klere dingen?
Back on topic. Met traditionele vering is het met zware belasting altijd doorzakken geblazen tenzij je een hulpsysteem installeert zoiets als door kiwi genoemd.
Als het alleen je trekhaak is die problemen geeft dan zou ik de volgende keer een afneembare nemen om zeker te zijn van minder touché.
De O2 was een stuk beter maar met 5 personen aan boord ging het ook een keer mis en deze keer was het midscheeps had ik het idee.
Maar de bron van alle ellende is natuurlijk niet je auto maar al die tering drempels.
Van het weekend kwam ik door Engelen (bij Den Bosch). Daar lag de straat waar ik doorkwam helemaal vol met van die bulten waar je echt niet harder dan 10 kmh overheen kunt. Schandalige manier van geld verspillen en autopesten.
En als er dan nog onderhoud gedaan werd. Bij heel veel drempels ontstaat na de bult naar verloop van tijd een kuil en dan is het helemaal een kwelling om daar over te rijden als je geen Citroen van voor 1980 hebt met waterbed vering.
Denk nog met weemoed terug aan de zomervakantie met 3 weken lang geen enkele drempel. Waarom kan het over de grens overal zonder en moet hier alles volgplempt worden met die klere dingen?
Back on topic. Met traditionele vering is het met zware belasting altijd doorzakken geblazen tenzij je een hulpsysteem installeert zoiets als door kiwi genoemd.
Als het alleen je trekhaak is die problemen geeft dan zou ik de volgende keer een afneembare nemen om zeker te zijn van minder touché.