Sleutels gestolen; wat nu!?

Menno.

Actief lid
Of gewoon de start onderbreker er uit halen, hoef je ze niet in te leren ook. Als het dan toch niks mag kosten! :pardon:

Der Einser

Forumguru
Is die auto minder dan € 500,- waard ? :nailbiting:

€ 240 voor een nieuwe slotenset + ongeveer hetzelfde bedrag voor inbouw.
Misschien hadden ze hem dan inderdaad beter wel mee kunnen nemen, dan kreeg je er miisschien meer voor terug.

Hem alsnog laten verdwijnen :pieker:

Krijn

Nieuw lid
Dag allen,

Dank voor jullie reacties!

Inboedelverzekering was handig geweest; maar had ik niet. Dom...

Maar goed, nieuwe slotenset wordt morgen ingebouwd, moet daarna idd worden ingeleerd bij Skoda. Verder staat de auto bewaakt bij m'n werk achter een groot hek.

Totale kosten zijn 100 euro voor de sloten, 50 euro voor het verslepen, 50 euro voor het inleren.

Al met al ben ik blij dat ik er snel weer mee kan rijden.

Groeten

micky

Forumguru
@Krijn en nu nog een inboedelverzekering, denk ook gelijk even aan rechtsbijstand enz, je kunt heel veel pech tegenkomen als je dergelijke zaken niet afgedekt hebt.

EdK

Forumguru
Als dat zo is dan heb ik niets gezegd in deze, maar als hij van sloop de spullen heeft gehaald en het verder door dealer laat uitvoeren ook vanwege inleren dan is met een sleeptouwtje niet zo een goed plan lijkt me

EdK

Forumguru
Pfffff, wat zijn we weer meegaand vandaag.......... zal wel door t weer komen.
Was vanmiddag ff in A'dam ( ja 020 ) rond de grachten en oefffffffffff @Cordoba daar hoefde je niet voor motor te rijden hoor.......:deuk::deuk:

The bone collector

Senior Member
Even voor de duidelijkheid, Felicia's voor '98 hebben geen startonderbreker, maar de modellen vanaf '98 wel.

Ik heb een handleiding geplaatst om de nieuwe sleutels in te lezen (in de kennisbank op het forum), misschien best meenemen naar de garage, ze hebben niet altijd zoveel info meer over de Felicia.

Cordoba

Forumguru
Voor het inleren even bellen met de dealer wat het kost. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Je kan het hele spul wel op gaan sturen om een tientje of 2 te besparen, maar dan duurt het allemaal nog langer.

Je hebt het punt gemist, waar het eigenlijk om ging: het transport van een auto naar de dealer via officiele kanalen is stukken duurder dan het hele inleren. Als de dealer de auto als service komt halen, of een vriend/kennis kan de auto naar de dealer brengen dan is het een ander verhaal, maar een auto die op slot zit, krijg je om te beginnen al niet zomaar op een autotransporter of iets dergelijks.

Edit: ik zie dat ik de berichten hierover op de één of andere manier allemaal gemist heb, bij het snel doorlezen van de nieuwe berichten in het topic.:nailbiting:

Cordoba

Forumguru
@Sparkie ik dacht ook alles gelezen te hebben maar heb een complete pagina gemist, overigens heb ik de laatste tijd wel vaker dat posts van de ene naar de andere pagina springen: denk ik alles gelezen te hebben en blijk ik toch weer berichten gemist te hebben.

Bovenaan Onderaan