Frankie
Actief lid
5 stukkie metaal !!!
4 wieldop bouten en 1 stuks speciale dop voor deze bouten
dus complete set is dan 40 eurie
wel voor die 40 eurie ken jij ze echt niet vijlen
Uhm, nee.. vijlen kan ik sowieso al niet al te best :-) Maarre, ik bedoelde alleen het dopje. Zullen ze toch ook wel los verkopen, niet !?! Dat is juist en deel dat mensen vaker kwijt zijn. Neem aan dat de fitters niet zo stom zijn om de bouten vergeten terug te draaien !? Dat zo'n dopje vergeten wordt is niet goed te praten maar enigzins begrijpelijk..
Nog een verhaaltje over fitters. Dit keer over Profile. Ik heb laatst nieuwe banden ontvangen waarbij de achterste nu voren zitten en de nieuwe banden achter. Dit om cupping tegen te gaan. Moet zeggen dat deze O2 een zegen is wat dat betreft tgo de vorige.
Nu staan daar 3 mannen als tijdens een pitstop dit voor me te regelen. Echter, ze hebben een stellage waarin ze te monteren wielen plaatsen na bandenwissel en balancering. Die stellage bestaat uit een plaat/bak(bakplaat met enkele verticale stalen pijpen zodat de wielen niet omvallen. Nadelig neveneffect: bolle velgen zoals de pegasus leunen met een spaak mogelijk tegen die pijpen en worden bekrast bij het onoplettend eruit nemen. Zoals bij mij dus.. Niet super ernstig, maar toch... Voor de rest niets dan lof over de service daar !!!!! Wees gewaarschuwd dus !!