dirkkroneman
Forumguru
Haha ja maar Ron vertelt dat hij een extra sleutel onder de auto heeft
(sorry - zal mijn licht absurdistische inslag wel zijn die opspeelt)
Het maakt niet uit welke deur je opent, al is het de achterklep. Als je 1 van die dingen hebt geopend na het van slot halen met de AB wordt de 30 seconden limiet opgeheven, doe je helemaal niets gaat alles na een +/- 30 seconden weer op slot .Als je deuren ontgrendeld, dan gaan deze vanzelf dicht na een bepaalde tijd. Tenzij !!!!!! Je de bestuurdersdeur opent. Als je alleen de bijrijdersdeur of passagiers deur opent, dan zullen de deuren vanzelf op sloot gaan.
ja dat klopt, zo is het bij mij ook.. maar deuren die vanzelf terug vast gaan na het verlaten van de auto (ongeacht welke deur) dat lijkt me niet te kloppen hoor! het is in alle geval niet zo bij mij. Als je deuren vergrendelt met de afstandsbediening kan je de deuren niet van binnenuit openen (bij mijn O2 kan dit wel).Het maakt niet uit welke deur je opent, al is het de achterklep. Als je 1 van die dingen hebt geopend na het van slot halen met de AB wordt de 30 seconden limiet opgeheven, doe je helemaal niets gaat alles na een +/- 30 seconden weer op slot .
Zo is het bij mijn Fabia.
Sleutel in de auto is me een keer gebeurd, niet met kind maar wel met twee honden in de volle zon.
Sindsdien heb ik onder elke auto een extra sleutel (zonder AB, maar wel gecodeerd) verborgen, want naast dat je hem in de auto kunt laten liggen kun je hem ook kwijt raken of gerold worden. Als je dan ver van huis bent heb je echt een probleem.
Het maakt niet uit welke deur je opent, al is het de achterklep. Als je 1 van die dingen hebt geopend na het van slot halen met de AB wordt de 30 seconden limiet opgeheven, doe je helemaal niets gaat alles na een +/- 30 seconden weer op slot .
Zo is het bij mijn Fabia.