SmartGate via WiFi Direct lukt niet

StefanN

Forumguru
Idd is een accecoire.... pardon....geen optie af fabriek. Mijn dealer vertelde vorige week bij afleveren dat, als ik wilde,ik mijzelf af kon laten zetten voor 250 euro en smartgate kon laten activeren en daarmee een enkele app kon gebruiken.
Hij noemde het dus eigenlijk onzinnig.....

groet Stefan

Ik heb mijn skoda nu weer 6 maanden en heerlijke auto, maar wil toch via de columbus eens dat motorsound en anders skoda app's uit proberen. Ik heb een HTC en zoon een Apple maar met beide krijgen we wel voor elkaar dat het scherm via een kabel wordt overgenomen op display maar de app's krijgen we niet aan de gang. Aan dealer gevraagd en die gaf dat in duitsland Android Auto wel werkt waardoor de apps wel zouden draaien , Je zou dan naar duitsland moeten daar android auto moeten downloaden en hij doet het maar dan nog werken in mijn ogen de apps niet. Android auto doet het wel. Linken via wifi ging ook op een gegeven moment maar de apps werken niet. Denk maar eens Pon benaderen of heeft iemand waarbij motorsound en de app waar je een rit later kunt evalueren het wel doet, Ben benieuwd.

Xander

Senior Member
Ik was ook benieuwd naar motorsound, maar dat is echt een grap. Het geluid is het best te vergelijken met een race game uit de tijd van de commodore 64. Echt een digitale sound en erg monotoon. Daarnaast is er een lag-probleem, waardoor het motorgeluid achterloopt op het toerental van de motor. Je geeft gas en dan een seconde later hoor je het geluid van de motorsound app.

Het enige dat ik de eerste weken heb gebruikt is Skoda Drive waarin je kunt zien hoeveel km je gereden hebt, waar je gereden hebt en wat je verbruik is die rit. Dat wordt automatisch bijgehouden. Ik kijk er echter niet meer naar en maak ook geen gebruik meer van de andere features van de SmartGate. Lijkt leuk, is het ook even, maar dan is de lol er vanaf. Het is de aanschaf niet waard.

je kunt ook de nieuwe skoda app in je octavia 3 laten inbouwe, aanbieding 99 euro !

Ook achteraf te installeren op jouw ŠKODA

Heb jij een Fabia, een Octavia, een Superb, of een KODIAQ vanaf modeljaar 2010 of later?
Bekijk dan de mogelijkheden voor de inbouw van Connected Car achteraf.

Nu van € 249,- voor slechts € 99,- *
3 jaar connectiviteit
App gratis te downloaden
Ritregistratie € 99,- voor 2017

misschien interessant

fireben

Forumguru
je kunt ook de nieuwe skoda app in je octavia 3 laten inbouwe, aanbieding 99 euro !

Ook achteraf te installeren op jouw ŠKODA

Heb jij een Fabia, een Octavia, een Superb, of een KODIAQ vanaf modeljaar 2010 of later?
Bekijk dan de mogelijkheden voor de inbouw van Connected Car achteraf.

Nu van € 249,- voor slechts € 99,- *
3 jaar connectiviteit
App gratis te downloaden
Ritregistratie € 99,- voor 2017

misschien interessant
maar geen rapid weer pfff hahah

Bovenaan Onderaan