Sms sjablonen aanpassen

Is het mogelijk om de sms sjablonen bij het Bolero mediasysteem aan te passen ?
Als ik wil opslaan of wijzigen, krijg ik een melding dat er geen 'map' gevonden kan worden.
B.v.d.

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Iedereen is welkom en draagt een "steentje" bij in dit mooie forum!
Maar ben je hier nieuw, stel je dan eerst voor in de Meet & Greet.
Vertel wat over je zelf, je auto en het liefst met foto's.

Moet je eens opletten hoe snel er gereageerd wordt op jou vraag! :thumbsup:

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
QUOTE="steentje1964, post: 566192, member: 19921"]Ben 51 jaar oud hoor[/QUOTE]
Leeftijdstechnisch gesproken is dat hier nog wel tot de middenmoot (= middendeel van de Gauss-kromme) te rekenen, hoor... :D

(voorbeeld - in werkelijkheid zullen de waarden bij 25-35 en 55-70 verhoudingsgewijs wel iets hoger liggen; maar 't gaat effe om het principe)
Gauss.jpg [

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
@steentje1964 zoals jij in de Meet & Greet omschrijft heb jij een O3.
Volgens mij zit daar, ik kan het mis hebben, een Amundsen of een Columbus in.
Als dat zo is dan wordt het een heel ander verhaal.

De Amundsen heeft een kleiner scherm dan de Columbus!
En wat bedoel je precies met een sms sjabloon?

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
wij weten zo direct niet over welke, blijkbaar splinternieuwe, functie het nu juist hebt? Kan je nu sms'jes sturen met het multimediasysteem?
Trek anders even een foto van de unit en van het display waar deze sms'jes te vinden zijn. :)

Cordoba

Forumguru
@steentje1964 Als oer-hunnebed (;) ik ben nog een paar jaar ouder) zal ik je een tip geven voor een snelle reactie. Als je van een bepaald persoon een reactie wil, dan begin je met niet de naam maar met @ in te typen, en als je vervolgens een aantal tekens van de naam hebt getypt, krijg je ook de forumnamen te zien die met die tekencombinatie beginnen. (die kun je ook aanklikken dan hoef je niet de hele naam te typen)
Op die manier krijgt die persoon een melding, en zal je bericht sneller opgemerkt worden door de persoon in kwestie.

@AndreM Steentje vraagt een paar posts hierboven je reactie.

abelsj

Forumguru
Sms'en sturen lukt niet. Wat bij mij wel kan (colombus my16) is het lezen (op scherm colombus) of laten voorlezen (door navigatiestem) van ontvangen sms'en. Enkel wel deze die je krijgt als de gsm verbonden is met de unit.

Je kan inderdaad sms versturen via het multimedia systeem.
Uiteraard m.b.v. je telefoon.
Je kan ze ook voor laten lezen.

Je hebt dan de mogelijkheid om gebruik te maken van standaard sms sjablonen.
Bijvoorbeeld: ja, nee, Ik sta in de file en zelfs 1 met je actuele positie en waarschijnlijke aankomsttijd.
Erg handig.

Nu zou ik deze sjablonen willen aanpassen ( en dat moet ook kunnen) alleen krijg ik een foutmelding over een missende map.

Foto lukt nu ff niet omdat mijn auto door mijn dochter geconfisqueerd is...

Joske

Forumguru
je bedoelt dat IK onder een steen gelegen heb toch? :D

Ja ik kende de functie nog niet in de Octavia.. maar aangezien het sms'jes betreft lijkt mij dit nu reeds achterhaald, wie stuurt er nu nog sms'jes? :pieker:

whatsappen ja :laugh:

Canon-Eye

Forumguru
wie stuurt er nu nog sms'jes? :pieker:
Ik.
Whatsappen (buiten wifibereik) gaat alleen met mobiel internet en dat hou ik nog steeds af uit oogpunt van kostenbeheersing: internet per telefoon alleen met wifi.
Ik hou het bij een 'simpele' bundel van belminuten en berichten en die gaat op geen stukken na op; ik vnd het wel best zo.

Bovenaan Onderaan