Sms sjablonen aanpassen

AndreM

Forumguru
Je kan inderdaad sms versturen via het multimedia systeem.
Uiteraard m.b.v. je telefoon.
Je kan ze ook voor laten lezen.

Deze optie kon ik nog niet @steentje1964 en zit ook niet in mijn O3 met Amundsen van 2014.
Ik zou er zelf ook geen gebruik van willen maken, want ik als 50+er bel, mail en app alleen maar. Zal wel met mijn vak te maken hebben, denk ik.

Ik zal alvast de handleiding erbij doen voor het updaten van de navigatie kaarten van je Amundsen. Deze zijn 2 x per jaar te updaten, namelijk in juni en november.
Als je deze stappen volgt, kan er niets fout gaan.
Mocht je nog vragen hebben over het updaten van de navi kaarten, dan hoor ik het wel.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/navigatie-amundsen-mib-o3.23792/#post-471690
En mocht je het evt. kwijt raken? Bij Skoda Hoogenboom in Spijkenisse hebben ze een kopie van mij van de handleiding voor de klanten.

Canon-Eye

Forumguru
SMS'en heeft het voordeel dat het niet gratis is, daardoor blijft de berichtenstroom beperkt tot het noodzakelijke.
Ik heb geen zin in - en trouwens ook geen tijd voor - die oeverloze diarrhee van meest tamelijk inhoudsloos geleuter via appjes, facebook en twitter.
Dit forum is zo ongeveer het enige sociale medium dat ik de moeite waard vind om wat tijd aan te besteden... :jaja:

Laatst bewerkt:

Spoetnik

Forumguru
Dacht dat het wel makkelijk zou zijn. Stuur sms naar mijn vrouw met de positie Dordrecht erbij.m.a.w zet de aardappelen maar op. Krijg ik sms terug, waar is dat ? :dankje:

Maar mij is het ook nog niet gelukt om sjablomen toe te voegen. Heb overigens een Columbus. Verder werkt het wel gemakkelijk. Klik, klak en de sms is weg.

AndreM

Forumguru
Dacht dat het wel makkelijk zou zijn. Stuur sms naar mijn vrouw met de positie Dordrecht erbij.m.a.w zet de aardappelen maar op. Krijg ik sms terug, waar is dat ? :dankje:

Maar mij is het ook nog niet gelukt om sjablomen toe te voegen. Heb overigens een Columbus. Verder werkt het wel gemakkelijk. Klik, klak en de sms is weg.

Tja, hoe dichter bij Dord, hoe rotter het wordt! :maakmegek:

AndreM

Forumguru
Ik weet wel dat de Amundsen splaakgeblek heeft.
Als ik via voice command mijn woonplaats zegt, krijg ik van alles te horen, behalve waar mijn huis woont. :banghead:

Cordoba

Forumguru
@steentje1964 Ik neem aan dat je bij Veprada bent geweest. Nu is Veprada geen slechte dealer, maar op het forum is vaak meer kennis aanwezig dan bij een dealer, dus goede kans dat je de informatie eerder via het forum krijgt, dan via de dealer.

AndreM

Forumguru
@steentje1964 Ik neem aan dat je bij Veprada bent geweest. Nu is Veprada geen slechte dealer, maar op het forum is vaak meer kennis aanwezig dan bij een dealer, dus goede kans dat je de informatie eerder via het forum krijgt, dan via de dealer.

Vepreda bestaat al een tijdje niet meer, is enige jaren geleden Auto Hoogeboom geworden.
Januari 2013 om precies te zijn heeft de naamsverandering plaats gevonden.

Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
Is het mogelijk dat de sjablonen gewoon standaard in je telefoon staan en zichtbaar zijn op je Skoda scherm?
Die teksten komen me zo bekend voor namelijk.

Bovenaan Onderaan