Herman Janssens
Senior Member
Wat me is opgevallen tijdens de eerste ritten met de OC3 is dat de achterruit snel vervuilt. Hebben jullie dat ook al gemerkt? Is er iets preventiefs tegen te doen ( buiten ze om de twee ritten schoon vegen ) ?
Gelukkig wordt het ooit weer zomer....
Gelukkig wordt het ooit weer zomer....
TS rijdt combi en daar zit-ie al op, toch?
Nee, niet helemaal: er blijft een flinke laag "versteende" bagger zitten op het gebied dat niet dor de wisser wordt bestreken. En dáár erger ik me ook regelmatig aan, vooral als ik 's ochtends vroeg voor vertrek van huis even de ruiten rondom droog wil trekken van de ochtenddauw. Bij de achterruit gaat dat dus simpelweg niet - moet ik persé eerst de garage in, emmer+spons pakken en water tappen; en ná het schoonmaken het restant voor aan de weg in de sloot te kieperen en daarna de emmer weer terugzetten (en spons uitspoelen).Inderdaad. [...] Dan begrijp ik het probleem niet: met die ruitenwisser maak je hem toch schoon?
Zal misschien aan mij liggen, maar dit snap ik niet.Als je regelmatig (vrijwel dagelijks) jezelf er aan ergert dat je behoorlijk wat handelingen moet doen, kun je net zo goed 1maal in de paar weken eens goed soppen toch?