dj.verhulst
Forumguru
als ik duitsland een kruissnelheid aanhoud van 140 a 150 dan haal ik die 1 op 18 ook niet dan is het 1 op 12 en dat is gezien de snelheid niet eens zo gek.
als ik duitsland een kruissnelheid aanhoud van 140 a 150 dan haal ik die 1 op 18 ook niet dan is het 1 op 12 en dat is gezien de snelheid niet eens zo gek.
Lukt mij wel, met 170 een verbruik van 1:18.
Het zuinigste wat ik met deze auto gereden heb was 1:25,6 over een afstand van 120 km. En gewoon 130 waar je 130 mag en 100 waar je 100 mag enz.
En ja ik weet het, ik rij diesel!
En nog even terug te komen op het gesjoemel.
Mijn 1.6 diesel 110 pk GL BL heeft geen sjoemel software zoals blijkt uit mijn VIN nummer.
Elke staat heeft nu eenmaal zijn inkomsten nodig en kiest daarbij z'n prioriteiten. Als ze de mrb zouden verlagen, dan moet het toch ergens anders vandaan komen.het is dat NL zo'n schijt land is qua onredelijke MRB tarieven zeker voor diesel
Maar ik heb jou bevindingen eerder gelezen hier op het forum, ook met een DSG.
Deze berijder had hetzelfde probleem zoals jij vermeld, ik weet helaas niet meer wie het geweest is maar het was ook een O3.
Elke staat heeft nu eenmaal zijn inkomsten nodig en kiest daarbij z'n prioriteiten. Als ze de mrb zouden verlagen, dan moet het toch ergens anders vandaan komen.
Dus dan begint er volautomatich een andere groep "benadeelden" te kankeren...
Een beetje meer Europese coördinatie op dit gebied zou overigens geen kwaad kunnen, maar da's een andere discussie. Dan zou je wel van die rare verschillen af zijn, maar per saldo betaal je linksom of rechtsom toch wel de rekening.
Dat zal niet hoor... tenzij ze de Cayman Islands, Kanaaleilanden, Bermuda en nog een paarvan die staatjes ook EU-lid maken...dan moeten ze snel fiscale unie instellen, dan is het ook gelijk over met de belasting paradijzen
Dat zal niet hoor... tenzij ze de Cayman Islands, Kanaaleilanden, Bermuda en nog een paarvan die staatjes ook EU-lid maken...
het is dat NL zo'n schijt land is qua onredelijke MRB tarieven zeker voor diesel anders reed ik een 2.0 TDI met 150@190 pk
ze zouden als template kunnen aanhouden de € landen, en als de Britten mogelijk toch uitstappen hebben ze dat probleem toch al niet, al denk ik niet dat de uiteindelijk de Britten uitstappen, dan kon de city hun functie voor een groot deel verliezen, de Britten willen toch al niet het pond omruilen voor de € ,, geen enkel land trouwens sinds de crisis en het gekloot van de Grieken