Wordt ik door Noord 26 -afgebrand- omdat ik niet zeker wist welke soort olie....heeft die ZELF OOK die vraag gepost. Humor....lees;
.Gisteren even langs de dealer geweest om te informeren welke olie er nu in de auto moet. Want het boekje geeft VW 504 aan. Daar worden we niet etc.
Was dus niet zo,n domme vraag toch,???
Klopt maar ze verkopen er ook pokkiewokie olie in grote vaten. Die zou ik niet snel pakken.action verkoopt inderdaad gewoon shell Helix. zal echt niet anders zijn dan die bij de pomp of garage.
alleen de prijs is ietsje anders. iets van €14,00 de liter verschil !!!!
Ik laat iedere 15.000 km mijn olie (5W40) door de dealer vervangen en moet tussentijds minder dan een litertje bijvullen wat ik bij de Brezan haal. "Veel goedkoper" betekent voor mij ongeveer 1 cent per 10 km aan olie voor dat ik nu meer zou betalen voor het tussentijds bijvullen. Laat het onderhoud gewoon door de dealer doen in verband met garantie.Als ik mijn auto veel goedkoper kan krijgen bij Aldi of Lidl koop ik hem daar. Jij mag gewoon je olie kopen bij de dealer natuurlijk. Ik betaal liever minder voor hetzelfde product