Sparkie's Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech

Sparkie

Forumguru
:yeah::yeah: Zit te headbangen achter het buro met de koptelefoon op :yeah::yeah:

(en wordt meewarrig (of is het meewarig) aangekeken door de collega's)

Maar de 6'en zijn al weg @Joske.....
En al een een heel eind op weg naar de 77777

Sparkie

Forumguru
Hoewel beide DRL lampjes tijdens de laatste beurt zijn vervangen is er nu weer een stuk.
Klusje voor het weekend (als het droog blijft).

Sparkie

Forumguru
Onder de bumper zit aan de rechter- en linkerkant een plastic afdekplaat.
Volgens de handleiding moet je je vinger in de opening in het midden steken en dan naar voren trekken.

Bij mij geeft hij geen krimp. Is het een kwestie van genoeg kracht zetten en recht naar voren trekken?
Of schuin naar links/rechts/boven/onder (of een combinatie daarvan)?

Joske

Forumguru
@Sparkie

@ertromp heeft daar destijds eens een handige tip voor gepost: met een oude creditcard de lampunit zelf er uitwippen, langs de kant van het plastic onderdeel dat jij noemt.

(de foto met de rode pijl vind ik niet direct terug, mss weet Erik die nog staan ;) )

Sparkie

Forumguru
Voor de 21e november maar weer een afspraak gemaakt om de gratis Skoda wintercheck uit te laten voeren.
Kunnen ze gelijk dat lampje vervangen, want ik krijg dat stuk plastic er echt niet uit.

Sparkie

Forumguru
Morgen gaat de O2 voor een dag of twee naar de schadehersteller om twee lelijke deukjes uit de achterbumper te verwijderen.

2014-12-01 10.54.33.jpg 2014-12-01 10.54.53.jpg

Sparkie

Forumguru
Ik hoop hem morgen weer op te kunnen halen.

In de tussentijd deze meegekregen: BMW 316i automaat station:
2014-12-10 09.53.23 klein.jpg

Sparkie

Forumguru
Wegens de files in West-Ned heb ik vanmorgen alleen stapvoets kunnen rijden, dus ik kan er nog geen oordeel over geven.
Het is wel een automaat met start/stop en een energiemetertje in het dashboard, dus spectaculaire prestaties vallen niet te verwachten vermoed ik.

Sparkie

Forumguru
De 'patserbak', zoals mijn vrouw de biejemtrubbeljoe noemde, staat inmiddels weer bij de schadehersteller.
Mijn dochter vond hem trouwens helemaal te gek, vooral nadat ik de kickdown had geactiveerd en hem in een stuk van 0 naar 140 doortrok..... :rockon:

Dat ga ik met de O2 niet redden.
Volgens mij hebben ze een prima job gedaan. Ik zie er in eerste instantie helemaal niets meer van.
Ik zal tzt een fotootje plaatsen, als het weer wat meewerkt.

Bovenaan Onderaan