Cordoba
Forumguru
[
Ik had de mogelijkheid al genoemd:
De meeste probleempjes die je tegenkomt zijn simpel, zoals een losse stekker, kapotte draad, alleen moet je er vaak wel genoeg lef voor hebben om de boel los te halen, en zelf op onderzoek te gaan. Goed dat het is opgelost, dan geniet je toch ff meer van de muziek en van je auto.
UPDATE: het was slechts een los stekkertje van de speaker in de deur. Gelukkig maar
Waar het op lijkt is dat het kabeltje op een gegeven moment een in een benarde positie terecht kwam, en heeft het electrische raam er een keer flink aan getrokken bij het naar beneden zakken. Het kabeltje is wat omgelegd en stekkertje weer aangesloten!
Bedankt allemaal voor het meedenken, gelukkig was het niks ingewikkelds met een stuk cross over filter etc.
me=happy
Ik had de mogelijkheid al genoemd:
Deurbekleding nog niet los gehad? Oorzaak kan natuurlijk ook nog liggen in een losse stekker bij de speaker zelf.
De meeste probleempjes die je tegenkomt zijn simpel, zoals een losse stekker, kapotte draad, alleen moet je er vaak wel genoeg lef voor hebben om de boel los te halen, en zelf op onderzoek te gaan. Goed dat het is opgelost, dan geniet je toch ff meer van de muziek en van je auto.