Speciale kleuren Fabia!

Ja klopt hier zijn echt meer kleuren te verkrijgen.
Moet zeggen die gele kleur vind ik wel apart, als we die keuze hier in Nederland ook hadden gehad denk ik dat we die gekocht hadden.

LenK

Forumguru
Op de Skoda website staat het volgende:

Fabia Drive
Op zoek naar een kleurrijke auto. Denk dan eens aan de Fabia Drive. Deze gelimiteerde Fabia is nu niet alleen tijdelijk extra voordelig geprijsd maar ook in 169 kleurcombinaties leverbaar. Met deze Fabia wordt het nooit saai. Je kunt de Fabia Drive nu bovendien tot en met 31 december 2010 zeer gunstig per maand financieren*. Kijk voor meer informatie op www.nieuwefabia.nl.

Meer kleuren of gaat het alleen over de carrosserie/dakkleur varianten?

corsaar

Senior Member
Op zoek naar een kleurrijke auto. Denk dan eens aan de Fabia Drive. Deze gelimiteerde Fabia is nu niet alleen tijdelijk extra voordelig geprijsd maar ook in 169 kleurcombinaties leverbaar. Met deze Fabia wordt het nooit saai.

Maar lang niet altijd even fraai. Wat een lelijke combinaties. !

Fabia

† In Memoriam
Ik zou mijn RR wel in Tangerine Orange willen hebben, dat lijkt mij echt een hele gave kleur voor een RR. En dan mooie zwarte velgen er onder.

Berry

Senior Member
Het is redelijk standaard mataliclak gewone lak en met verschillende dakkleuren.
Alleen een Zvláštní lakování betekend Speciale coating en dat zijn er veel

Met dank aan Google vertalen.

Hetzer

Forumguru
ben vandaag 1 van de speciale kleuren tegen gekomen, lijkt een beetje op mijn Rally groen, maar dit was sowieso een uni groen en was meer pistache achtig

http://centria.skoda-auto.com/cze/autostepanek/model/newfabiacombi/gallery/pages/colour_fleet.aspx
http://cc.skoda-auto.com/CZE/Pages/Step3.aspx

35cpuu9.jpg

s4whef.jpg

33xhb92.jpg

(foto's zijn genomen met het mobieltje van mijn vrouw)

Hetzer

Forumguru
vind ook, maar het blijft bizar dat je in het buitenland zoveel meer verschillende kleuren je kunt bestellen.

piair1982

Forumguru
check de "czech" site van skoda en dan de kleuren. Ongeveer 35 standaard kleuren tegen over een stuk of 10 in nederland.....

Bovenaan Onderaan