Speciale kleuren Fabia!

Hetzer

Forumguru
Mijn eerste keuze was eigenlijk het normale geel, alleen deze was/is niet in NL leverbaar, maar ik blijf het een mooie kleur vinden op de Fabia FL

312cpxh.jpg

djmshell

Senior Member
De gele kleur heeft mijn zwager op zijn Faab 1 HB. en met LM black eronder. zet er mooi uit.
de gele kleur bij faab FL is zeker ook erg mooi. ( Ik hou wel van kleuren die je niet veel ziet rijden:D

Hetzer

Forumguru
Kunnen we elkaar de hand geven!!!!!!!!
Heb jaren lang een "standaard" kleur gekocht zoals zilver, zwart , beige metallic e.d, maar diep in mijn hart wilde ik altijd wat specialer, zo vond ik het oranje metallic op de pre-facelift ook erg mooi.
Nu ga ik alleen nog maar voor de opvallende kleurtjes:)

Fabia

† In Memoriam
Jammer alleen dat je in nederland niet echt een leuke opvallende kleur kan kiezen. Veel verder dan Rally green kom je helaas niet.

Wel heel bijzonder. Ik heb nooit geweten dat er zoveel andere kleuren voor de Fabia verkrijgbaar waren. Echt jammer dat het grootste deel niet in Nederland leverbaar is.
Ik ben me aan het orienteren; misschien een fabia maar in het Nederlandse aanbod zit nu niet direct een kleur waar ik direct van zeg: "Dat is 'm!". Is er iemand die toch een niet-nederlandse kleur heeft weten te bestellen?

turboturbo

Forumguru
Maar wat als je nou tijdens de onderhandelingen met je dealer / verkoper met je vuist op tafel zegt: als je die en die kleur kunt leveren, zet ik een handtekening? Zouden ze dan misschien wat moeite gaan doen?
En waarom zou dit (beperkte kleur keuze) zijn? Gaat Pon dat in de portemonnee voelen oid, als het kleuren aanbod groter moet? Of koopt een Nederlander nu eenmaal alleen mar grijze en zwarte auto's (ja, toch?) en is het niet opgekomen bij de importeur om voor meer kleuren te opteren?

De drieling Aygo, C1 en 107 zijn (vooral de laatste 2) ook in veel leuke kleuren beschikbaar. Toch zie ik alleen maar rode, witte en zwarte (donker grijze) Alleen van de DS3 zie k weleens een leuke kleurcombinatie rijden....

En ik maak me er ook schuldig aan :eek: (weliswaar Fabia 1) Ik heb alleen maar naar motor type, km-stand, opties en prijs gekeken... (en daarom een leuke kanarie-gele laten staan vanwege genoemde eisen)

erik2907

Actief lid
Neem eens contact op met de dealer in Almere (Holdinga). Een van zijn vorige monteurs werkt nu in Tsjechië en als ik het goed begrepen heb bestaat er een mogelijkheid om de nieuwe auto in Tsjechië af te halen. Misschien dan ook een andere kleur! Niet geschoten is altijd mis, toch?

Fabia

† In Memoriam
Dat lijkt me een leuke vakantie. Eerst naar de Skoda fabriek voor een rondleiding en dan met je eigen auto terug naar Nederland.

Bovenaan Onderaan