Spiegel O2 stuk

nietje72

Forumguru
Dank voor de tip Frank. Mijn spiegelverlichting is 1 van de laatste LED projecten dus ik zal zeker de zuignap van de navigatiehouder op gaan snorren. Die was al opgeborgen sinds ik gebruik maak van m'n Columbus en telefoonmodule. Mooi dat je richtingaanwijzerglas is vervangen, zeker als het straks weer gaat regenen is de kans op storingen a.g.v. vocht groot.

Beetje late reactie, maar super tip met de zuignap!
Volgens de dealer (Barendrecht) hadden ze alleen geen losse spiegelglazen en moest ik dus een compleet nieuw binnenwerk met spiegel betalen! kosten --> iets van EUR 130,- :shocked::shocked::shocked:

Voel me dan ook lichtelijk opgelicht als ik dit lees................

ertromp

Forumguru
Beetje late reactie, maar super tip met de zuignap!
Volgens de dealer (Barendrecht) hadden ze alleen geen losse spiegelglazen en moest ik dus een compleet nieuw binnenwerk met spiegel betalen! kosten --> iets van EUR 130,- :shocked::shocked::shocked:

Voel me dan ook lichtelijk opgelicht als ik dit lees................
Nou sterker nog: je bent opgelicht. Die spiegelglazen zijn wel los verkrijgbaar. Is nummer 4F0 857 535 AF . Kosten rond de € 28,-

Het waren wel "gekleurde" spiegels?
Ik heb me ook nog beklaagd over dat er een complete unit in moest. Helaas vergeten de oude mee terug te vragen... (voor het zelfde geldt hebben ze er alleen een spiegel opgeklikt).

Sowieso ben ik klaar met de dealer in Barendrecht. Linker stadslichtje was ook kapot en dacht, ach (lekker makelijk) laat maar vervangen door de dealer.... iets van EUR 20,- voor uit en inbouwen koplampunit :shocked::shocked::shocked: excl. lampje!! Aanmelden trekhaak EUR 50,-

En de Climate control is er laatst me opgehouden. Conclusie dealer: electronische storing. Gaan we niet naar kijken.......

Kosten belachelijk hoog, service minimaal (bij Volkswagen wordt je nog tenminste netjes weggebracht en opgehaald, hier kan je een fiets krijgen....)

Mij zien ze niet meer terug bij de dealer. Ongeloofeloos.............

Jee13

Forumguru
Het waren wel "gekleurde" spiegels?
Ik heb me ook nog beklaagd over dat er een complete unit in moest. Helaas vergeten de oude mee terug te vragen... (voor het zelfde geldt hebben ze er alleen een spiegel opgeklikt).

Sowieso ben ik klaar met de dealer in Barendrecht. Linker stadslichtje was ook kapot en dacht, ach (lekker makelijk) laat maar vervangen door de dealer.... iets van EUR 20,- voor uit en inbouwen koplampunit :shocked::shocked::shocked: excl. lampje!! Aanmelden trekhaak EUR 50,-

En de Climate control is er laatst me opgehouden. Conclusie dealer: electronische storing. Gaan we niet naar kijken.......

Kosten belachelijk hoog, service minimaal (bij Volkswagen wordt je nog tenminste netjes weggebracht en opgehaald, hier kan je een fiets krijgen....)

Mij zien ze niet meer terug bij de dealer. Ongeloofeloos.............

heb wel een adresje voor je in numansdorp voor je via pm als je interesse hebt

CDK

Forumguru
Bedoel je het voormalige Swarttouw? Dat stond toch redelijk of zelfs goed aangeschreven dacht ik??

ertromp

Forumguru
@gbbosma : Je hebt een super complete auto met je Edition 100 uitvoering. Had deze tot aan de meeting in Ede nog nooit live gezien. Dat is een voordeel van zo'n super luxe uitvoering als een Edition 100 of een L&K dat je dus wel de zelfdimmende buitenspiegels (die werken via de achteruitkijkspiegel binnen) hebt.
Zo zie je maar als je shopt voor een gebruikte Skoda zorg dat je er 1-tje scoort met zoveel mogelijk opties

@ Jee13 zou ik op prijs stellen!
Rij wel morgen even langs een aircoservice op weg naar de camping. Wellicht dat hij iets kan ontdekken?

Het gaat inderdaad om voormalige Swarttouw ja... Echt hoog int vaandel staan ze iig niet bij mij!

Qua luxe heb ik geen klagen hoor met navigatie, stoelverwarming, cc, cv regen en licht sensor en sportstoelen.

Maar je kan ook niet alles hebben :D

gbbosma

Forumguru
@ Jee13 zou ik op prijs stellen!
Rij wel morgen even langs een aircoservice op weg naar de camping. Wellicht dat hij iets kan ontdekken?

Het gaat inderdaad om voormalige Swarttouw ja... Echt hoog int vaandel staan ze iig niet bij mij!

Qua luxe heb ik geen klagen hoor met navigatie, stoelverwarming, cc, cv regen en licht sensor en sportstoelen.

Maar je kan ook niet alles hebben :D

Zo ist...maar het blijven pracht auto's

skodaboy

Forumguru
de spiegelglazen zijn idd los verkrijgbaar..
heb bij m'n 02 ook al een spiegelglas moeten vervangen nadat één of andere onverlaat bij het kruisen de boel aan diggelen reed en vervolgens gewoon verder reed..:mad:

bij mij werd de spiegel als het ware bijna dicht geslagen en bonkte keihard tegen het zijraam aan..
resultaat;pinkerglas gebarsten,spiegelglas niet alleen gebarsten maar het hing ook meteen te bengelen aan de draadjes van de spiegelverwarming.. :sterretjes:
heb hier enkel het spiegelglas vervangen..;)

Helaas.....:cry:
In de afgelopen weken de airco 2x moeten laten vullen....... Vandaag voor de 2e keer!
Systeem geeft vacuumlekkage aan en is binnen een week leeg!

Vreemde is dat het apparaat met de oude pomp geen lekkage aangaf en wel met de nieuwe.

Vorige week gevuld met uv, maar niks kunnen vinden. Nu opnieuwe gevuld met nog meer uv in de hoop iets te kunnen vinden qua lekkage.

Vervelend allemaal!

Bovenaan Onderaan